Video's van de Cité des Sciences

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 12/11/03, 17:21

Sommigen herinneren zich misschien dat de stad deze zomer het debat over energieën had georganiseerd, waarbij de regering veel hooi had gedaan (met name door de verspreiding van een brochure in de metro)
.Rapporten van deze debatten zijn ook verkrijgbaar in de Cité-boekwinkel (die langskomt en naar mijn smaak zeer selectief is in zijn publicaties, maar dat is een ander onderwerp)

Als onderdeel van de Rendez-vous du futur had La Cité des Sciences beloofd (via de adviseur van de directeur) om alle gepresenteerde conferenties / debatten online te zetten.

Ik geloofde het niet erg, maar het werd gedaan, tenminste voor de eerste twee afleveringen.

Hier is het adres waar u ze kunt vinden, het eerste debat over de brandstofcel.
http://www.cite-sciences.fr/francais/ala_cite/college/flash.htm

De video's zijn van goede kwaliteit omdat je ze kunt volgen in livestream (net op tijd, zonder te laden voor anglofoben) in 1 / 8 het scherm.
De verschillende fasen van de presentatie en de debatten zijn beschikbaar via een echt passend menu.

De spreker is een beetje irritant met zijn aarzelingen (ik wist niet meer dat het zo veel was) maar de inhoud van zijn presentatie blijkt bevredigend te zijn.

Eén spijt, onmogelijk om ze naar de harde schijf te kopiëren: /

Als je een Parijse bent en je hebt moeite om te bepalen wanneer je laatste bezoek daar is, neem dan de gelegenheid om de expo te bekijken Climax over de gevolgen van het broeikaseffect.
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 307-gasten