Firefox maakt me kwaad!! Bug of delirium?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Firefox maakt me kwaad!! Bug of delirium?




par Christophe » 19/09/08, 12:05

:onheil: verdomde FIREFOX en WIN XP !!!!!! Er is te veel van, ik kraak!!! Ik heb 2 problemen met mijn pc en Firefox in het bijzonder:

A) Het is al 3 keer in een week dat ik werk ben kwijtgeraakt vanwege deze klote Windows-snelkoppelingen!! CRTL + W (= venster sluiten zonder waarschuwingen) afgewisseld met CRTL + X (= knippen) Ik vind dit maar echt HEEL ERG SLIM!!

Ik word regelmatig in de maling genomen en vanochtend was ik 30 min aan werk kwijt (een kort verhaal en een lang onderwerp redigeren)!! Dus...de ballen!!! Ballen!!!! Ballen!!!! :onheil: :onheil:

Is er een manier om sommige snelkoppelingen als deze uit te schakelen? Blijkbaar is het een Windows-snelkoppeling, maar de Windows-hulp Ik heb er nooit iets van begrepen, het is shit in saus, we vinden alles behalve wat we willen ...

B) Gevoeliger en onbegrijpelijker: vaak (minstens 2 of 3 keer per dag!!) wanneer ik wil schrijven (een onderwerp bewerken, zoekformulier op econo of andere, bijvoorbeeld google...) deze grote rotzooi van firefox schakelt me ​​AUTOMATISCH over naar zijn interne zoekformulier op de pagina die je krijgt met CRTL + F !!! Het ergste is dat door het te sluiten en de editie opnieuw te proberen en het is hetzelfde !! Op elke hit getypt in een FORM (forumHTML-gebied), schakelt Firefox me over naar ITS-zoeken.

Om dit op te lossen moet ik een FF-sessie opnieuw starten...

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 19/09/08, 12:12

Uh... Ik kan je niet helpen met de kleine Vos.Beeld

Maar om af te sluiten, gezien de promiscuïteit van de X en W, is het beter om de kleine muis te nemen en hem aan het kruisje te laten knabbelen :D
0 x
Beeld
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 19/09/08, 12:13

Ik denk dat Ctrl + W gerelateerd is aan Firefox en niet aan Win XP. Het werkt net zo goed als Linux. Het sluit niet het venster maar het actieve tabblad (als er maar één tabblad is, wordt het venster gesloten). Ik wist het niet, bedankt, ik heb net een commando geleerd. Ik heb geen manier gevonden om het te deactiveren, het beste is om het symptoom van de "grote vingers" te vermijden.

Voor je zoekformulierverhaal dat begint wanneer je een onderwerp wilt schrijven, lijkt het me super raar. Ik heb zoiets niet meegemaakt.

Gebruik je een oude versie? Bèta 3? Thuis lukt het prima.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/09/08, 12:17

Rulian schreef:Ik denk dat Ctrl + W gerelateerd is aan Firefox en niet aan Win XP. Het werkt net zo goed als Linux. Ik wist het, dank je, ik heb net een commando geleerd. Ik heb geen manier gevonden om het te deactiveren, het beste is om het symptoom van de "grote vingers" te vermijden.


Nou, CRTL + W werkt ook met IE... dus ik dacht dat het Windows was, maar eigenlijk werkt het niet met Acrobat! Dus het is FF die de snelkoppelingen van IE kopieert (of het tegenovergestelde, het stoort me)...

Voor grote vinger WILT U EEN BAFFE?!!!???!!!

Rulian schreef:Voor je zoekformulierverhaal dat begint wanneer je een onderwerp wilt schrijven, lijkt het me super raar. Ik heb zoiets niet meegemaakt.

Gebruik je een oude versie? Bèta 3? Thuis lukt het prima.


Geen FF 1.5 up-to-date...De volgende keer dat het me overkomt, leg ik het vast met Camstudio!!! Grrrrr
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/09/08, 12:18

Remundo schreef:Maar om af te sluiten, gezien de promiscuïteit van de X en W, is het beter om de kleine muis te nemen en hem aan het kruisje te laten knabbelen :D


Het is wanneer ik wil CUT PASTE dat ik per ongeluk op CRTL + W druk!!
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/09/08, 12:18

Ja, de Ctrl+W is een snelkoppeling die vaak in veel programma's wordt aangetroffen, maar deze is niet gekoppeld aan Windows. Je moet gewoon voorzichtig zijn bij het maken van snelkoppelingen. Of doe alles met de muis in het menu Bewerken zodat er geen fouten optreden.
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 19/09/08, 12:26

Christophe schreef:Geen FF 1.5 up-to-date...De volgende keer dat het me overkomt, leg ik het vast met Camstudio!!! Grrrrr

Ben probeer het met een bijgewerkte versie. We zijn op 3.0.1. Installeer het apart vanaf het installatiebestand dat bij mozilla is opgehaald en probeer het.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16175
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 19/09/08, 12:44

Christophe schreef:
Remundo schreef:Maar om af te sluiten, gezien de promiscuïteit van de X en W, is het beter om de kleine muis te nemen en hem aan het kruisje te laten knabbelen :D


Het is wanneer ik wil CUT PASTE dat ik per ongeluk op CRTL + W druk!!


Voor grote vingers: bewerken, knippen en vervolgens bewerken en plakken : Cheesy:

Anders heb ik naar de hulp gekeken en deze biedt niet aan om de standaardsnelkoppelingen te wijzigen.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/09/08, 12:45

Nee Rulian ... de 1.5 werkt (afgezien van dit probleem) Ik zie geen pkoi Ik zou een software 2 keer ZWAAR nemen en vol met dingen die voor mij nutteloos zijn. Bovendien verandert het waarschijnlijk niets aan probleem A)!

Als ik het goed begrijp, kunnen we de snelkoppelingen van FF niet bewerken?
0 x
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15




par Matt113 » 19/09/08, 12:48

Christophe schreef:
Als ik het goed begrijp, kunnen we de snelkoppelingen van FF niet bewerken?


Ik denk het niet, in "algemene" worden snelkoppelingen hard gecodeerd in het programma bij het maken van het menu.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 205-gasten