Jonah verbannen: 2 weken vakantie voor iedereen!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Jonah verbannen: 2 weken vakantie voor iedereen!




par Christophe » 11/09/08, 19:10

Na een volwassen reflectie van 30 seconden heb ik Jonule verbannen op zijn IP (opgelost).

Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik mezelf gedwongen zie een regulier lid op het IP te verbieden, maar er was teveel: hij walgde veel mensen van forum en teveel discussie verprutst.

Ik hoop dat 2 weken genoeg zullen zijn om een ​​beetje te "nadenken" over al zijn woorden en vooral zijn gedrag: ik weet alles, ik ga nooit terug op mijn prestaties!

Als hij kalm terugkomt, is het des te beter als hij niet al te slecht terugkomt!

ps: ik heb hem niet verbannen vanwege zijn nickname als hij een andere pc vindt zodat hij kan posten ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 11/09/08, 19:54

Het is jouw modobaan!
Hij voerde soms bedreigingen uit!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

Re: Jonule banis: 2 weken vakantie voor iedereen!




par martien007 » 11/09/08, 21:03

Christophe schreef:Na een volwassen reflectie van 30 seconden heb ik Jonule verbannen op zijn IP (opgelost).

Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik mezelf gedwongen zie een regulier lid op het IP te verbieden, maar er was teveel: hij walgde veel mensen van forum en teveel discussie verprutst.

Ik hoop dat 2 weken genoeg zullen zijn om een ​​beetje te "nadenken" over al zijn woorden en vooral zijn gedrag: ik weet alles, ik ga nooit terug op mijn prestaties!

Als hij kalm terugkomt, is het des te beter als hij niet al te slecht terugkomt!

ps: ik heb hem niet verbannen vanwege zijn nickname als hij een andere pc vindt zodat hij kan posten ...

Niet begrepen!

Meningsverschil over een specifiek punt: nucleair, toen de toon en de zinnen werden gebruikt, zagen we erger.

Ik denk dat Jonule veel weet, het bewijs dat zijn site nrjrealiste.com

Daar ben ik het niet helemaal eens over de maatregel, maar ik ben niet de chef.

Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik mezelf gedwongen zie een regulier lid op het IP te verbieden, maar er was teveel: hij walgde veel mensen van forum en teveel discussie verprutst.


Hoeveel mensen eigenlijk?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Jonule banis: 2 weken vakantie voor iedereen!




par Christophe » 11/09/08, 21:13

martien007 schreef:Hoeveel mensen eigenlijk?


Goed genoeg ... maar dat is niet het belangrijkste argument ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3

Re: Jonule banis: 2 weken vakantie voor iedereen!




par Lietseu » 11/09/08, 22:43

Christophe schreef:
martien007 schreef:Hoeveel mensen eigenlijk?


Goed genoeg ... maar dat is niet het belangrijkste argument ...



Regels worden vastgesteld en moeten worden gerespecteerd! Je hoeft je niet schuldig te voelen of je te schamen, zou hij moeten zijn, na de woorden van vogels die hij naar je gooide! Ik heb ook achting voor het karakter, zijn gevecht is nobel, maar hij moet de regels van beleefdheid niet vergeten ...

Oprechte groeten van Lietseu
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 11/09/08, 23:25

Het is niet eens dat hij de regels niet respecteerde (behalve de foto's), maar het is dat ik de indruk heb dat hij geen verdomde mond heeft voor iedereen ...

Hoe dan ook, hij kan terugkomen met een ander IP ... als hij echt terug wil komen ... en dan gaan 2 weken snel voorbij :)
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 11/09/08, 23:45

Christophe schreef:Het is niet eens dat hij de regels niet respecteerde (behalve de foto's), maar het is dat ik de indruk heb dat hij geen verdomde mond heeft voor iedereen ...

Hoe dan ook, hij kan terugkomen met een ander IP ... als hij echt terug wil komen ... en dan gaan 2 weken snel voorbij :)

Nou, blijkbaar heb ik niet alles gevolgd ...

Misschien is de vriend een beetje nerveus nerveus?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/09/08, 10:47

De e-mail van deze jonule die vanochtend is ontvangen (volledig gereproduceerd) doet me denken dat ik niet rouwde en dat het over 2 weken uiteindelijk een levensverbod kan worden ...

Ik geef toe dat ik gisteren de aanbesteding heb gedaan om terug te keren naar de forum en verwijder al mijn berichten en afbeeldingen ... maar in feite heb ik het na een volwassen overleg van 20 seconden moeilijk.

Ik ga mijn ding doen en zo zal het beter zijn, je wist niet hoe je ermee om moest gaan, waar de kracht was en hoe het te gebruiken, tanpis voor jou.

voor mij ben je nog steeds erg klein en gesloten, een bewijs van onvolwassenheid, verergerd voor een webmaster. een gefrustreerde chomdu-ingenieur die tegen anderen schreeuwt! hoe dan ook, je weet niet waar een kritiek voor is.

je zocht een manier om me te ontslaan, nou je nam de tijd haha!

Ik ben erg blij dat ik de bronx op je site heb verknald, die theoretisch blijft en dat je je bedienden hebt geschokt als je dat wilt weten.
je was zo bang dat je me niet eens een recht van antwoord liet, hallo democratie ...

Ik kan niet naar een econologiepagina gaan, zelfs geen discussiethreads volgen, zelfs niet zonder tussenkomst, wat je doet is een kleine kapitalistische dictatuur op zoek naar macht, dus zelfs niet, je bewijzen op mijn lezing e-mails zijn zoals gewoonlijk ongegrond "Meneer, ik weet zeker van alles, maar ik maak het verpest", 403-fout sinds u dat deed; u zult recht hebben op alle lof voor uw houding.

door zo door te gaan zul je crashen
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 16/09/08, 12:50

christophe:

In jouw plaats zal ik een klein referendum houden om erachter te komen wie de terugkeer van jonule wil: ja of nee.

het zou nog democratischer zijn!

Ik herhaal wat ik al heb geschreven: de meningen van jonule over nucleaire en biobrandstoffen zijn respectabel.

Als de toon wordt verhoogd, is het noodzakelijk om de uitwisselingen te analyseren om te zien wie de ander heeft aangevallen; Ik denk dat het 50-50 is?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 16/09/08, 13:02

Oh het is goed! Denk je dat ik er iets mee te maken heb? Als je wilt, doe het dan. Ik heb meer tijd om aan deze zaak te wijden!

We zullen zijn gedrag over 2 weken zien ... maar eerlijk gezegd wil ik na wat hij zojuist schreef zijn gezicht hier niet echt zien ...
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 239-gasten