Kalender voorstel

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 04/11/03, 15:16

Hallo, als de debatten over energie overal beginnen te bloeien, is het moeilijk om workshops/conferentiedebatten van dag tot dag te volgen, vooral als ze worden georganiseerd door kleine structuren zoals verenigingen.

Ik denk dat een evenementenkalender door iedereen, zowel organisatoren als deelnemers, zeer gewaardeerd zou worden.

Als ik me niet vergis is het niet zo ingewikkeld om een ​​kalender op een forum in phpbb? :ogen rollen:

Op je fijne hart
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 04/11/03, 20:03

mmm dat is een goed idee!
Maar het moeilijkste zal zijn om alle evenementen op een gemeenschappelijke pagina te centraliseren... nou, ik heb al een aantal goede contacten met verenigingen (eco-biobeurs en alternatieve energieën) waarmee ik contact kan opnemen zodra er een pagina gepland is :)

echt een goed idee
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 05/11/03, 15:20

Bedankt B) Als je hulp nodig hebt voor de regio Parijs, kan ik mogelijk een helpende hand bieden...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 05/11/03, 18:07

Nou, ik zou graag een directory van de verschillende ecologische verenigingen nodig hebben, maar eerst moet ik een kalender coderen...

Ik vroeg dit aan een vriend, hij was het ermee eens, maar het zal wat tijd kosten.... aan de andere kant, als je al een lijst met de verschillende verenigingen zou kunnen maken. om eventueel contact op te nemen (in de regio Parijs of elders) dat zou heel leuk zijn.

dank u
Dernière édition par Christophe de 25 / 05 / 09, 12: 00, 1 keer bewerkt.
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 06/11/03, 10:06

Voor de kalender zou het niet mogelijk zijn om die van te gebruiken forum ? (maar als er rechtsboven niet al te veel informatie is:ph34r:)

Ik ga meteen beginnen met het opsommen van de verenigingen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/11/03, 18:07

ah ja, dit idee is helemaal niet stom!!!

maar ja, het dwingt mensen om zich te registreren forum om een ​​evenement te kunnen posten...merk op dat dit het minste is wat je kunt doen;)

Oké, ik ga de kalender meteen testen. :)

ps: heb je direct contact met bepaalde verenigingen?
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 06/11/03, 20:13

Om het te kunnen gebruiken moet je de toegang deblokkeren in de ledenrechten: ik heb het geprobeerd; zelfs verbonden, geen enkele manier om er toegang toe te krijgen.

Helaas ken ik geen verenigingen (nou ja, niet direct, ook al heb ik wel wat contacten met mensen die lid zijn), maar ik heb een hele goede index waarin de verenigingen zijn gerangschikt per interessegebied en per afdeling.

Omdat het voor hen gratis promotie is, hoeven we ze alleen maar te voorzien
een e-mail en ze sturen ons hun promo zodra ze een interessante date hebben (ik weet dat ik erg naïef ben :rolleyes:)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/11/03, 18:23

Shit, dat gaan we veranderen :)

MisterLoxo, mijn favoriete beheerder, kunt u dit alstublieft zien?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 07/11/03, 20:41

Oké, ik zal zien wat ik kan doen :D
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 08/11/03, 09:44

Valou, het werkt!
Bedankt meneer beheerder

Het langste deel moet nog worden gedaan, maar ik denk dat het interessant kan zijn.
Zodra ik uw toestemming heb, zal ik enkele aanvullende evenementen plaatsen
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 271-gasten