Speciale fietsen

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

Speciale fietsen




par delnoram » 01/08/08, 22:36

0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 01/08/08, 22:52

Vooral die van Vélotaxi vind ik erg leuk: kijk eens naar de naam van de winkel erachter! : Cheesy:

Ik zou dolgraag op de grote moderne bi willen rijden...heb je hem al getest?

Anders lijkt de paramotor-driewieler helemaal niet op een fiets... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/08/08, 23:06

Over raar "pneumatisch":

Beeld


Toen ik een kind was, stond er op zolder een fiets met heel speciale ‘banden’ die heel nuttig waren geweest tijdens de laatste oorlog, te midden van een tekort aan alles.

De "band" was gemaakt van rubberen ringen (40 mm in diameter?) die met een pons uit de zijkant van een versleten autoband waren gesneden.

Een grote ijzerdraad ging door het centrale gat van de ringen om het geheel op de velg te houden. Het aanspannen aan de onderkant van de velg werd verkregen door de uiteinden van de draad te draaien. Zelfs al was hij een beetje zwaar, hij rolde best goed en de wegligging was respectabel! : Mrgreen: De foto had niet misstaan ​​op deze site...
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6989
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 01/08/08, 23:33

Voor de worst die in rondes werd gemaakt, zijn de handvatten van dolken, sabels en bajonetten van het Amerikaanse leger op deze manier gemaakt, met leerrondes vastgemaakt in de centrale staaf.

Het lijkt een beetje op het Kebab-systeem: als je het echte werk niet kunt betalen, moet je het doen met restjes. : Mrgreen:

---
Toen ik een tiener was, prikte ik het loopvlak van een oude band naar buiten met zaden met een grote kop (stofferingsspijkers).
Ik had het doorgeknipt en vervolgens met draad verbonden om de achterband van een functionele fiets te bedekken.
Inspiratie van een besneeuwde dag, toen ik een sneeuwfietsband wilde testen.
Voor krachtige starts was het OK,
Maar het niet-uitgeruste voorwiel gleed nog steeds op het ijs, waardoor de val ontstond...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 02/08/08, 09:58

Flytox schreef:Over raar "pneumatisch"


Ja, deze is ook grappig, ik vraag me af hoe hij remt/draait :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 25/08/08, 15:57

Fiets-erotische bioscoopversie, de CinerotiC:

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 276-gasten