Anti-phishing van IE houdt niet van econologie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059

Anti-phishing van IE houdt niet van econologie




par Christophe » 21/07/08, 14:31

Ik heb zojuist de versie van IE gewijzigd en het viel me op dat het "Anti-automatische phishing" -systeem van! #! :( van microsoft grotendeels geroeid, zelfs bevriezen, de site en de forums.

Daarom dringend deactiveren ... :onheil:

Ik weet niet waar het probleem vandaan komt, maar het is ondraaglijk :( het bevriest ongeveer 1 lading op 3 ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 21/07/08, 16:39

hetzelfde overkwam mij toen ik probeerde "Kaperski antivirus 8" te blokkeren tot het punt dat de pc pas na 20 minuten werd uitgeschakeld.

Ik denk dat dat de prijs van beveiliging is, hoe minder u met uw machine kunt doen, hoe kleiner de kans dat u geïnfecteerd raakt : Mrgreen:

plotseling ging ik terug naar mijn oude antivirusprogramma :|
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 21/07/08, 17:19

En ja zoals voor alles: het "te veel" doodt het gebruik ...

Bij Kaspery was het alleen econologie of ook andere sites?
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 21/07/08, 17:58

niet alleen, maar ook veel andere sites, het probleem was vooral de langere toegangstijd tot deze sites
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '

"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 21/07/08, 18:00

Ok dat is wat ik dacht ... en je kunt er zeker van zijn dat Krosoft alles opneemt ... onzin :) Hop prullenbak ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/07/08, 18:50

Lang leve Firefox !!!! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 21/07/08, 18:52

Gij olifant ... lang leve de vos! De meer geïnformeerden zullen de kleine links "Verbeter uw navigatie door FireFox te gebruiken" onder aan de pagina's van het forum.

Aan de andere kant bevindt een overweldigende meerderheid van de bezoekers (80%) zich "nog" onder IE ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 21/07/08, 20:36

Salut à tous!

delnoram schreef:hetzelfde overkwam mij toen ik probeerde "Kaperski antivirus 8" te blokkeren tot het punt dat de pc pas na 20 minuten werd uitgeschakeld.

Ik denk dat dat de prijs van beveiliging is, hoe minder u met uw machine kunt doen, hoe kleiner de kans dat u geïnfecteerd raakt : Mrgreen:

plotseling ging ik terug naar mijn oude antivirusprogramma :|


Nou ik, crosoft en karseprski braken ze menu, plotseling schakelde ik over naar Ubuntu + Firefox, ZONDER antivirus, en ik heb de indruk een computer te hebben die twee keer zo krachtig is als voorheen ... : Cheesy:

Sindsdien is mijn navigatie over econologie nog nooit zo vloeiend geweest! :D

Adios, crosoft! : Mrgreen:
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 21/07/08, 23:05

:pijl: Gelukkig heb ik thuis Mandriva + firefox. 8)
Omdat met de zeer "fluctuerende" stroom die ik heb ... :frons:

Op het werk heb ik IE en heel vaak snijdt het en weigert het mijn berichten te valideren ... je verliest een aantal van mijn tussenkomsten ... :|
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 22/07/08, 01:12

Nog 2 goede getuigenissen die u aanmoedigen om over te schakelen naar Firefox ... zelfs als u Windows gebruikt! http://www.mozilla-europe.org/fr/products/firefox/

Camel, voor Linux hangt het af van je systeem: linux kan meer "roeien" (= hebzuchtiger zijn) dan vensters ... Ik heb bijvoorbeeld een vriend die een super instabiele Unbutu heeft ...

Citro, heb je de anti-phishing shit * op je werk uitgeschakeld?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 268-gasten