Hulp bij het functioneren van de site

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Hulp bij het functioneren van de site




par lejustemilieu » 09/07/08, 10:11

Bonjour à tous,
En vooral voor Christophe...
Stel... er ontbreekt iets op uw site; laat het me uitleggen :
Er is geen technische handleiding voor het juiste gebruik van de site
Deze handleiding zou volgens mij op alle pagina's toegankelijk moeten zijn (er komen altijd nieuwe op elke pagina terecht)
Ik ben niet zo jong meer, en de bevolking vergrijst ook, dus praktische hulp is altijd welkom.
Voorbeeld: op een dag legde u een internetgebruiker uit dat als hij op de paginatekening met ezelsoren aan het einde van de posttitel klikte, hij toegang zou hebben tot de laatste tussenkomst van de post! (het is een jaar geleden dat ik heb gezworen, dus ik klikte altijd op de titel van het bericht...)
Nog een voorbeeld: als ik een nieuw bericht wil maken, open ik willekeurig een bericht en klik ik op "nieuw"...naar mijn mening is dit de juiste oplossing...Ik heb gezocht naar hoe ik het moet doen op econologie. ..het antwoord niet gevonden.
Een ander voorbeeld:
We hebben de neiging om, wanneer we gewend zijn aan de site, de laatste 100 berichten te volgen, of onze e-mails te lezen, met de conversaties die ons interesseren. Niet goed! Ik leg uit:
Soms is het goed om de andere dingen op de site te gaan bekijken.. (de winkel, en andere praktische dingen op de site)
Dus ik stel voor dat je je intellectuele noedels schudt en hulp aanbiedt die toegankelijk is op elke pagina ... en of een kleine hond zoals op woord, wie doet wie, wie en wie biedt je zijn hulp aan .... of wie je voorstellen doet (eerlijk : Cheesy: )
Daar ga je ... en François' foutcorrector, denk je erover na?
Misschien bestaat het, maar ik heb het gevonden :?
Ha! nogmaals..een bericht..wat is het?..er zijn andere vreemde namen die ik niet echt begrijp...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/07/08, 10:20

Voor jou is het duidelijk... (dat alles)
Maar het zijn niet alleen oude opa's, er zijn ook vrouwen...
Nou ja, over het algemeen zitten de mannen op de pc, en Madame in de keuken....
Ze moeten dus toegang hebben tot uitleg om alles aan hen uit te leggen.
En dan is er een gebrek aan vrouwen hier. Het is jouw fout : Cheesy:
Ha! wat zeg je daarvan?
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 09/07/08, 10:50

lejustemilieu schreef:Maar het zijn niet alleen oude opa's, er zijn ook vrouwen...

:schok:

Nou, dat is deze keer oké - uit respect voor de oude opa : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/07/08, 10:52

U wilt een verklaring voor de forum eerder als ik het goed begrijp?

Voor de site is het hier: https://www.econologie.com/1ere-visite-a ... -3331.html

Deze link zichtbaar linksboven op ALLE pagina's...

Stel hier uw NAUWKEURIGE vragen en ik zal ze beantwoorden.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/07/08, 11:03

:? Bin ja, ik had bij eerste bezoek gekeken...
Mijn antwoorden staan ​​er niet bij...
Vertel het me.. als je vragen hebt, zal ik je antwoorden...
Ik zeg nee, je houdt van mijn baas op het werk, hij geeft druppel voor druppel informatie... en aan wie erom vraagt...
Niet mee eens, de info is voor iedereen.
Het is in uw belang: waarom hetzelfde 100 keer herhalen.
Maar goed, het is jouw ding, jij bent de baas
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/07/08, 11:07

Hoe verwacht je dat ik vragen beantwoord die ik mezelf niet eens stel? :onheil:

Heb je de zoekmachine gebruikt?

Als ik op een nieuwe site aankom: het eerste wat ik doe, ik raak alles aan...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/07/08, 11:10

Als je mijn tekst goed had gelezen, had je gezien dat er minstens drie vragen zijn...
En zet geen duivelskop op, anders krijg je een amandel van 5 euro : Cheesy:
Sorry, ik begreep je antwoord verkeerd.
Dus mijn nieuwe antwoord is: let op mijn gedachten zonder boos te worden.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 09/07/08, 11:15

Als ik op een nieuwe site aankom: het eerste wat ik doe, ik raak alles aan...

Ik, pas als ik een nieuwe vriend heb, raak ik alles aan : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 09/07/08, 15:07

Ik heb je vragen gezien, maar denk je dat de bezoeker die er niets van snapt boos wordt bij het lezen van je tekst?

Ik vraag je daarom om een ​​lijst (meer dan 3) van EENVOUDIGE vragen te herformuleren waarop ik zal antwoorden (als ik kan)... dat is alles...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 09/07/08, 16:20

Al na 800 posts (berichten) proberen we, voor zover mogelijk, niets te doen.
Je gaat niet doen zoals sommige oude mensen die een rij overslaan omdat ze zogenaamd versuft zijn... : Cheesy:

Dan klikken we nergens op "nieuw" ...
Voor uw nieuwe onderwerp (onderwerp) gaan we naar §
suggesties /
en we klikken op nieuwe ...
Om de § te hebben, moet je naar "de index" gaan.

Dan, met een beetje ervaring, wanneer je jezelf wilt corrigeren, klik je op "Bewerken" in plaats van op "Antwoorden".
Idem, als je een idee of een precisie wilt toevoegen aan de laatste post (bericht).

Het is trouwens niet nodig om naar "de laatste 100 berichten" te gaan. U klikt op "Bekijk nieuwe berichten sinds uw laatste bezoek", en u heeft beter, gepersonaliseerd.
Het probleem is alleen als u tijdelijk de forum, de herinnering aan uw recente bezoek blijft en de secties die u nog niet hebt gelezen, verdwijnen. Alleen daar klik ik op 'de laatste 100 berichten (berichten)
---
Nou, als het niet om het principe gaat, heb je gelijk, en ik had lang geleden dezelfde ideeën geuit...
Ik had onderwerpen in deze richting gemaakt, voor de duidelijkheid van een tekst, zodat deze begrijpelijk is voor de Franstalige meerderheid, ook voor spelling (ik gebruik een teksteditor (Word) voor de corrector van spelling, er zijn nog steeds vervoegingen fouten, maar het is al beter, vooral omdat we op onze leeftijd graag de verkeerde sleutels maken...)
Over hoe hij zijn berichten moet schrijven.
Voor mij is het beantwoorden van alleen "Ik ga akkoord" of "+1" of :D , komt niet veel vooruit als men zich niet ontwikkelt.
Een tutorial over het plaatsen van een afbeelding.

Vervolgens perfectioneerde Christophe deze manoeuvre, vereenvoudigde hij de links die hem onnodig lang leken, bracht hij verschillende wijzigingen aan voor de presentatie, de weergavesnelheid, het downloaden.

Ik heb vanaf mijn begin altijd wanhopig gewacht op een goede ziel om een ​​handje te helpen, om ervoor te zorgen dat de indicator voor 'privéberichten', die misschien op 1 staat, niet teruggaat naar 0, zodra 'we verlaten de eerste pagina en blijven bij 1, totdat we het hebben gelezen ...
Maar het lijkt enorm ingewikkeld om te doen ... : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 196 gasten