Econologic c is het beleid?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/10/03, 09:49

Neen ! Nee en nee!

De notie van econologie is vooral een manier van denken (van het ontwerpen van technologische producten, bijvoorbeeld) met het idee van economie-ecologie onophoudelijk ... het is nog geen beleid en het is niet is niet zijn doel (voor het moment) ...

Het partnerschap voor het verkiezingsbeleid werd eenvoudigweg uitgevoerd om een ​​bredere bezoekerspopulatie te bereiken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/10/03, 09:59

ps: de econologie is niet meer ontwikkeld omdat het enorm stoort !! Het stoort, maar dat is niet alles, hier zijn enkele zeiknat.

- Allereerst is het een recent concept (onze site heeft maar 8 maanden)

- de echte ecolo (velen zijn "carieristen") hebben geen interesse in econologie omdat de toepassing van econologie CASSERAIT hun strijdros is de vervuiling in al deze vormen ... dus de "groene" of nog steeds "greenpeace" (dat ik cotèrent en die mijn werk veracht) hebben geen interesse om ecologische oplossingen te vinden en nog minder econologisch. Daarom besteedt hij MILJARDEN door kritiek te leveren, te blokkeren, de afbeeldingen van de oplossingen in de war te sturen, ZONDER ENIGE manier om in plaats daarvan haalbaar te zijn! (de basis van kritiek is niet om beter voor te stellen?)

- de aanwezigheid van aanwezige krachten beperkt de ontwikkeling van dit idee sterk, dat van mening is dat voor het produceren van + + + moet worden geconsumeerd en daarom forcing + moet vervuilen, wat volledig onwaar is als er econologische oplossingen worden ontwikkeld. Iedereen, behalve de "afzuiger" (noch de gas- of olietanker produceert energie, ik praat liever over extractie), energie zou moeten winnen! Alleen hier zijn zij die het bevel voeren over de planeet!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/10/03, 10:02

herhalingen: het is aan econologiegangers om dit idee te ontwikkelen en er elders over te praten ... want uiteindelijk zullen degenen die het meeste winnen de eindgebruikers en dus de kiezers zijn ..... en het is lang geleden Ik ben ervan overtuigd dat de veranderingen van onderaf zullen komen en zeker niet van de aanwezige bevoegdheden!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/10/03, 16:51

Welnu, we hebben niet dezelfde definitie van politiek, dus voor mij is het beleid meestal carierist, wat niet het geval is voor deze site, louter informatief
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 31/10/03, 02:09

eh, ik moet de 2 verwarren. Denk je dat ik je dan de definitie van politiek herinner?

U bedoelt een beleid in de meest algemene zin (commercieel beleid, economisch beleid ... enz. Enz.)

Dat is het?

In dit geval ben ik het ermee eens! maar in geen geval wil ik de assimilatie van econologie zien aan een beleid van een politicus !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 02/11/03, 13:23

ok :)

Anders de website op een algemene manier die je leuk vindt?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 235-gasten