Euro 2008, TF1 dwingen om de tv te veranderen voor een groot scherm?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Euro 2008, TF1 dwingen om de tv te veranderen voor een groot scherm?




par Christophe » 16/06/08, 14:34

Goed voetbal, ik hou een beetje van voetbal : Cheesy: (sorry, het was alleen voor de intro met 2 ballen) maar ik zag dat op onze 70 cm kathodestraal-tv... de naam van de 2 teams bovenaan verscheen onhandig was ONLEESBAAR omdat te klein (en overigens kleur niet noodzakelijk goed gekozen). Het is saai als je onderweg een wedstrijd meeneemt...

De truc geldt alleen op TF1, op de Belgische zenders is hij onberispelijk en toch neemt hij niet veel meer ruimte in op het scherm.

Het is zo 'groot' dat ik me afvraag of het geen 'astice' zou zijn van de kant van TF1 om de consumptie en de aankoop van grotere tv's af te dwingen?

Wat zie ik overal aan de "samenzwering"? Wat moet ik van bril veranderen? : Mrgreen:
Dernière édition par Christophe de 16 / 06 / 08, 15: 34, 1 keer bewerkt.
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 16/06/08, 14:38

Kijk meer dan tennis : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 16/06/08, 14:41

TF1 heeft geen rechten : Mrgreen:
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 16/06/08, 14:49

kijk naar de RTBF : Mrgreen:
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars

Re: Euro 2008, TF1 dwingt zijn tv te veranderen voor een groot scherm




par martien007 » 16/06/08, 15:17

Christophe schreef:Goed voetbal, ik hou een beetje van voetbal : Cheesy: (sorry het was alleen voor de intro met 2 ballen) maar het viel mij op dat op onze 70 cm kathodestraal TV... de naam van de 2 teams die rechtsboven verschenen ONLEESBAAR was omdat te klein (en overigens kleur niet noodzakelijkerwijs goed gekozen). Het is saai als je onderweg een wedstrijd meeneemt...

De truc geldt alleen op TF1, op de Belgische zenders is hij onberispelijk en toch neemt hij niet veel meer ruimte in op het scherm.

Het is zo 'groot' dat ik me afvraag of het geen 'astice' zou zijn van de kant van TF1 om de consumptie en de aankoop van grotere tv's af te dwingen?

Wat zie ik overal aan de "samenzwering"? Wat moet ik van bril veranderen? : Mrgreen:

Nou nee, als je kijkt, maakt het je niets uit!!

Ik op het kathdische scherm en klein bovendien zie ik alles heel goed.

Voor de teams en de uitslag staat deze linksboven en niet rechts : Idee:

Als we de partituur zien, herhalen de commentatoren het.

Het beste was gisteravond de omkering van de situatie in het laatste kwartier door Turkije tegen Tsjechië... en ook de uitzetting van de Turkse doelman 1 minuten voor tijd. Dat heb ik nooit gezien.

Ik hou van alle sporten.... achteraf kunnen we al het geld bekritiseren dat in beweging wordt gebracht, zoals Emmanuel Petit schreef (speler van het Franse team, winnaar van het WK in 98) in een boek waarin hij ook kritiek uit op de politieke herstel...enz. Hij heeft meer vrienden in het profvoetbal (te beginnen met Zidane!!). Deze man is erg goed.

Wat ik leuk vind in de sport zijn de mooie gebaren; Ik vergeet het geld en de trucjes die eromheen hangen.

We moeten het Franse team vergeten: 1e rotwedstrijd, 2e: ze schieten altijd dichtbij de doelen (voor profs is het ongelooflijk). Morgen zullen we zien of ze een pak slaag krijgen tegen Italië. Iemand die beweegt is Ribéry, hij is jong en nog niet verrot door het geld dat hij veel aanraakt.

Om platte schermen te kopen zijn alle middelen goed. Sterker nog, ik vind dat het beeld "te veel" te scherp is, geen echte limiet, dit ding vermoeit mijn ogen; De Chinezen maken er zo veel dat ze zich afvragen aan wie ze ze zullen kunnen verkopen.

Ik heb dat gelezen om kathodica in goede staat en goedkoop => bij Emmaüs te vinden.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 16/06/08, 15:21

Petit's boek waar ik het over wilde hebben forums...maar had geen tijd.

Ja, het is aan de linkerkant, ik had het mis, het bewijst dat het mij niets kan schelen.
: Mrgreen: aangezien ik er gewoon op aan het zappen ben...

De Turkije-Tsjechische wedstrijd van gisteren. Ik zapte erop VOOR de prestatie...Ik las het resultaat vanochtend in mijn RSS...geen slechte ommekeer :)
0 x
georges100
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 338
Inschrijving: 25/05/08, 16:51
x 1




par georges100 » 16/06/08, 15:24

Je gaat niet opnieuw een religieuze oorlog beginnen met je catodiek : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 16/06/08, 15:34

Eh...er zijn schalen van 70 cm, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 16/06/08, 18:46

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 16/06/08, 18:47

LOL nee, het is onzin dit scherm...

Wat zijn de voordelen van een videoprojector? Voor die prijs heb je zelfs filmapparatuur...

Voor een beter effect hadden ze een silouette kunnen plaatsen :)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 315-gasten