Ideeën voor enquêtes

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 20/09/05, 23:08

Nieuw onderzoek:


Voor u, het Kyoto-protocol, toch?

Een heel goede zaak.
Niet erg serieus.
Een grote hypocrisie.
Grotendeels onvoldoende.


Nou, ik was niet zo geïnspireerd, geef ik toe, maar ik zag niet echt wat ik anders moest zeggen ... Als je ideeën hebt ...
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 182
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 12




par rpsantina » 20/09/05, 23:25

Attentie

je gaat de toorn van dwingende collusie aantrekken :D :D :D

En als copaing Bushn zou ik eerst zijn

En voor het kopiëren van Cri-Cri
Collusie: geheime overeenkomst om te misleiden of schade te berokkenen (dit is van jou)

dwang: die een dwang of dwang heeft
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
Avatar de l'utilisateur
A2E
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 235
Inschrijving: 15/12/04, 11:36
Plaats: de hal deur 16




par A2E » 21/09/05, 09:00

nou, ik heb al een tijdje een poll-idee dat me in het koffiezetapparaat draafde:
"ben jij wanneer je econologie bezoekt in plaats van ecologie of economie? Ik weet dat de twee gecombineerd zijn, maar dat zou ons een idee geven van de vraag!
Ik denk dat er meer is voor economie dan voor ecologie, nou, dat lijkt me, maar ik kan het verkeerd hebben en het is misschien niet zo'n goed onderzoek, omdat dat doet een beetje "delen" ergens, eindelijk is het aan jou om het te zien en te debatteren!
Ik dacht aan deze enquête omdat het mij leek dat bezoeken aan econologie aanzienlijk toenamen toen de prijzen voor ruwe olie en dus de pompprijzen in zeer korte tijd stegen
Wat denk jij?
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 21/09/05, 09:16

Het is duidelijk dat een grote meerderheid van de mensen "groen" wordt door vooral minder te willen betalen voor hun brandstof ... LPG, oliën, enz ...: rolleyes:

Zou (geld) sparen leiden tot ecologie? :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/09/05, 09:20

rpsantina schreef:je gaat de toorn van dwingende collusie aantrekken :D :D :D

Je gebruikt woorden die ik niet begrijp ... :(
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/09/05, 09:26

A2E schreef:"Ben jij wanneer je econologie bezoekt in plaats van ecologie of economie?

ja zeer goede vraag ... ik "bewaar" het voor de volgende enquête. Ik heb de Kyoto gezet omdat we iets in de fik hebben met betrekking tot het protocol ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 21/09/05, 09:27

Benoit- schreef:Het is duidelijk dat een grote meerderheid van de mensen "groen" wordt door vooral minder te willen betalen voor hun brandstof ... LPG, oliën, enz ...: rolleyes:

Zou (geld) sparen leiden tot ecologie? :D

Helaas is het de motivatie van 99% van de mensen die geïnteresseerd zijn in pantone ... het bewijs dat iedereen niet om de resultaten in depollutie geeft ....
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

(kopie van berichten van forum archief)




par voormalig Oceano » 12/11/05, 15:09

econologie Geschreven op: dinsdag 29 maart 2005, 15:38
Beheerder


Ik begin hier op te raken voor enquêtes, dus ik vraag je om een ​​beetje hulp: welke vragen zou je bezoekers aan econology vragen? Het moet duidelijk een (zelfs indirecte) relatie hebben met econologie.

Om een ​​idee te krijgen van eerdere peilingen en resultaten, zijn hier de peilingarchieven: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=230

dank u

--------------------
Econologie.com
directory

Voertuig: 750 Motorcycle VFR @ 1994 115 CO2 g / km (4.9 om 5.2 L / 100 van 95) ... "Het is niet omdat ze veel mis te zijn, ze hebben gelijk" Coluche.


***

MisterLoXo Geschreven op: dinsdag 29 maart 2005, 19:24
Econologue expert


Omdat het actueel is, waarom dan geen enquête over de Europese grondwet? Welke verwachte effecten op de ecologie - HVB, ...?

--------------------
De gevolgen van onze inactiviteit zijn altijd ernstiger dan die van onze acties ... (ik weet meer kikadiça ...)

***

econologie Geschreven op: dinsdag 29 maart 2005, 21:46
Beheerder


Ja, het is een goed idee ... wat zouden volgens u de antwoorden zijn?

--------------------
Econologie.com
directory

Voertuig: 750 Motorcycle VFR @ 1994 115 CO2 g / km (4.9 om 5.2 L / 100 van 95) ... "Het is niet omdat ze veel mis te zijn, ze hebben gelijk" Coluche.


***

MisterLoXo Geschreven op: woensdag 30 maart 2005, 20:47
Econologue expert


Misschien iets als:

Ben je meer voor of tegen de Europese grondwet?

1 - Ik ben er omdat ik geloof in het Europa van de volkeren en dat deze Grondwet ons een gemeenschappelijke internationale identiteit geeft ...
2 - Ik ben ervoor omdat veel Europese richtlijnen de juiste richting opgaan met betrekking tot ecologie (HVB ...)
3 - Ik ben ertegen omdat ik niet geloof in het Europa van de mensen, de euro of de gemeenschappelijke markt.
4 - Ik ben ertegen, want Europa dicteert ons richtlijnen op economisch niveau, op sociaal niveau, op ecologisch niveau die niet goed zijn voor het land!

..

Eindelijk is het een idee ...

--------------------
De gevolgen van onze inactiviteit zijn altijd ernstiger dan die van onze acties ... (ik weet meer kikadiça ...)

***

econologie Geschreven op: dinsdag 05 april 2005, 19:18
Beheerder


Hier is Loxo, wat ik "vond" is een beetje licht als je andere voorstellen hebt (ik vond de voor- / nadelen niet leuk, omdat het meer van politiek is dan van econologie)

Poll - Over het milieu, de Europese grondwet voor u, toch?
Een goede zaak omdat we ons gaan afstemmen op de landen die het milieu het meest respecteren.
0%
(0 stemmen)

Niet veel: financiële belangen prevaleren boven het milieu!
0%
(0 stemmen)

Een ramp: de nog gemakkelijkere liberalisering van de handel zal leiden tot overconsumptie en dus tot overbevuiling!
0%
(0 stemmen)

Totaal aantal stemmen: 0 stemmen.

--------------------
Econologie.com
directory

Voertuig: 750 Motorcycle VFR @ 1994 115 CO2 g / km (4.9 om 5.2 L / 100 van 95) ... "Het is niet omdat ze veel mis te zijn, ze hebben gelijk" Coluche.


***

MisterLoXo Geschreven op: dinsdag 05 april 2005, 20:28
Econologue expert


Voor mij is het onberispelijk!

--------------------
De gevolgen van onze inactiviteit zijn altijd ernstiger dan die van onze acties ... (ik weet meer kikadiça ...)

***

econologie Geschreven op: dinsdag 05 april 2005, 21:30
Beheerder


merci

--------------------
Econologie.com
directory

Voertuig: 750 Motorcycle VFR @ 1994 115 CO2 g / km (4.9 om 5.2 L / 100 van 95) ... "Het is niet omdat ze veel mis te zijn, ze hebben gelijk" Coluche.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 294-gasten