Verspreid eenvoudig de informatie die u leuk vindt ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Verspreid eenvoudig de informatie die u leuk vindt ...




par Christophe » 29/05/08, 15:14

... vanaf uw favoriete site (einde titel) : Cheesy:

Gedurende 2 dagen heb ik een systeem opgezet om informatie op de site (op de forum Dit komt over een paar dagen): Dit is de volgende set pictogrammen die u kunt zien op de pagina's Nieuws, Artikelen en Downloads.

Beeld

Voorbeelden met de laatste 3 toevoegingen (klik om te zien wat het doet):
https://www.econologie.com/prix-des-carb ... -3820.html
https://www.econologie.com/methode-de-fa ... -3819.html
https://www.econologie.com/biomasse-et-p ... -3810.html

Met deze pictogrammen kunt u een bladwijzer maken voor een pagina die u interesseert of deze verspreiden op verschillende andere sites voor het delen van informatie op internet. Als u gewend bent de ene of de andere site te gebruiken, zult u het pictogram gemakkelijk herkennen.

Ik heb ook een navigatiebalk geplaatst om de doorgang tussen de verschillende delen van de site te vergemakkelijken:

Beeld

Aarzel niet voor elke vraag, opmerking of suggestie.
Dernière édition par Christophe de 30 / 05 / 08, 09: 46, 1 keer bewerkt.
0 x
martien007
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 565
Inschrijving: 25/03/08, 00:28
Plaats: Mars




par martien007 » 29/05/08, 15:41

OK.

Ik heb de laatste dagen gemerkt dat de weergave van de econologiepagina steeds langer is en ik zie een advertentie (geanimeerde afbeelding: dit is PHYTO, de ecologie van haar. : Lol: ) die direct naast de nieuwste onderwerpen en berichten wordt weergegeven. is dat ook iets nieuws?

Blijkbaar is het deze geanimeerde afbeelding die de weergave enorm vertraagt.

Ik heb een ADSL-verbinding (600 kbits / sec).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/05/08, 17:48

Maak je geen zorgen, deze advertentiecampagne duurt niet lang (en ik gebruik hem zelden in vergelijking met andere sites, toch?).

Voor de rest: small up (speciaal voor Remundo)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 29/05/08, 17:58

Bedankt Christophe voor deze nieuwe tools.

Ik hoop dat ik weet hoe ik het moet gebruiken : Idee: Ik zal al mijn kleine middelen gebruiken.

Aan de andere kant begreep ik niets van mij 8)

Waarom niet "groot voor Remundo" :? : Lol:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16129
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5241




par Remundo » 29/05/08, 18:05

Ah, ik denk dat ik het kleine begreep ... Het is in relatie tot mijn TP-omesteringslink op biodiesel.

Anders heb ik een nieuwe
http://sycomoreen.free.fr/PHRSD_FAQ.html

Ik heb een document van Bernard BIGOT over "volgende generatie" brandstoffen geüpload

Big up voor Remundo!

Ga, ik stop : Cheesy:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/05/08, 09:28

Het was in verband met het onderwerp over de prijs van benzine dat je wilde uitzenden ...

Omdat deze tools zullen worden geïntegreerd in forum binnenkort (nou ja, als ik er ben :D ) Nou, hierdoor kun je de onderwerpen die je interesseren gemakkelijk doorgeven.

Ik zal ook een e-mail verzendformulier...maar later.

Voor het gebruik hangt het af van wat je gebruikt ... als je op dit moment niets gebruikt, raad ik aan: wikio (2e icoon), scoopeo (8e icoon) of blogmarks (laatste icoon).

Yahoo, live, Myspace of Facebook heb ik niet getest omdat ik niet geregistreerd ben : Cheesy:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 286-gasten