Voormalig laat je

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Voormalig laat je




par jean63 » 16/03/08, 11:20

Tot ziens forumbloemen.

Ik heb de wijze beslissing genomen om hier niet tussen te komen forum omdat er een spanning is die niet langer toestaat om in sereniteit uit te wisselen. Nooit meer jezelf uiten en een mening geven.

Degenen die contact met mij willen opnemen, kunnen dit via MP doen.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 16/03/08, 11:30

Echt waar? Verbazingwekkend moet ik concluderen dat mijnheer mijn privébericht verkeerd heeft begrepen. Het spijt me voor je ...

Dus tot ziens en veel geluk voor je toekomstige econologische projecten ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 16/03/08, 12:20

Sorry, ik kom niet zo vaak op de forum, Ik heb niet de gelegenheid gehad om je te modereren, eigenlijk is het een beetje afgeweken ...

Nou, dit zijn dingen die gebeuren, iedereen is niet verplicht om van elkaar te houden, ik hoop dat je de kans krijgt om op een dag terug te komen Jean

meer
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 16/03/08, 13:55

Het is inderdaad hartverscheurend om er te komen voor kleine kinderen die alleen de geloofwaardigheid van de ondermijnen forum.
Jammer Jean, je hebt veel info meegebracht.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 16/03/08, 13:58

Des te meer jammer dat hij voordat hij deze beslissing nam:

jean63 schreef:Dus Christophe, hoe beter het zou zijn om daar te stoppen; het wordt een beetje belachelijk.

Dus mijn excuses voor de "ta" die zoveel woede ontketende.


Waarop ik antwoordde: https://www.econologie.com/forums/choisir-de ... 98-40.html

Nu is het zijn keuze, ik kan het me ook niet herinneren ... Maar de anderen, neem me alsjeblieft niet voor 100% verantwoordelijk voor dit defect ...

ps: mijn premier had alleen maar tot doel een censuur te rechtvaardigen op een van de posten van Jean, die volledig beledigend en ontroerd was. Ik denk niet dat hij speelde in zijn "beslissing" ...
0 x
fc89
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 170
Inschrijving: 20/10/07, 20:01




par fc89 » 16/03/08, 20:38

Hallo,

Echt jammer, Jean, kunnen we je van gedachten doen veranderen?
Uw aanwezigheid op de forum is echt constructief.
We hebben allemaal een andere manier om talloze dingen te benaderen.
Gewoon ..., zoals ik, beperk uw uitwisselingen met degenen die u niet bevallen, vele anderen zijn het waard.
Deze site is echt interessant, hij praat over alles, dankzij de oprichter, en al deze forumeux.
Met vriendelijke groeten FC89.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 16/03/08, 21:06

oa iedereen om van iedereen te leren, jammer!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/03/08, 22:23

Bonjour à tous

Tijd kalmeert conflicten, groot of klein. Ik hoop dat er niets definitiefs is in ieders houding. Bij deze trieste noot zal, in zijn tijd, een homo-noot slagen ... verzoening ... een handdruk ... nou dat is al het kwaad dat ik je wens. : Cry:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/03/08, 22:30

Dag

De les om hiervan te onthouden. het is wanneer een debat tussen twee mensen begint dat snel ontaardt .. en heet, er staan ​​veel dingen op die soms onze gedachten te boven gaan, soms herlees ik en kom ik in de verleiding om te wissen.
Sommige debatten moeten niet plaatsvinden op de forum daarvoor zijn openbare privéberichten gemaakt ..
het heeft de voorkeur wanneer de discussie opvalt om de computer opzij te laten en een paar dagen later terug te komen.
Als we op de komen forum het is uit plezier, niet om de laatste woorden te hebben of om gelijk te hebben, noch om te laten zien wat we weten, degenen die een domein verdiepen weten heel goed dat we niet veel weten, (net op de hoek van het verhoogde tapijt) we hebben alles om te leren en we hebben verschillende meningen nodig ..

Soms merk ik ook dat ik te veel tijd aan besteed forums en niet genoeg in mijn garage .. Maar er zijn goede kanten Ik heb veel mensen leren kennen, en geleerd dat anderen verschillende dingen doen, sites ontdekken met uitleg dat ik niet alles heb gezien alleen in mijn hoekje ...


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 17/03/08, 09:44

hi Jean63
Ik heb je oprechtheid en eerlijkheid altijd op prijs gesteld. Ik hoop met heel mijn hart dat uw intrekking slechts tijdelijk is en dat we u nog steeds het genoegen zullen hebben u hierover te lezen forum.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten