Econologie.com verschijnt in Google Nieuws (Google Nieuws)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Econologie.com verschijnt in Google Nieuws (Google Nieuws)




par Christophe » 20/02/08, 20:06

Econologie.com is geïndexeerd in Google Nieuws en de nieuwe 1ere is sinds gisteren verschenen! :D

Bekijk het econologienieuws geïndexeerd door Google Nieuws:

https://www.google.fr/search?hl=fr&gl=f ... ologie.com

Als de link niet werkt, typ dan "site: econologie.com" in de Google Nieuws-zoekmachine: http://news.google.fr/

Op dit moment weet ik niet hoe de selectie is gemaakt ... Ik zal proberen het te begrijpen, maar het is een goed punt (meer;)) voor de ontwikkeling van de site.
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 11: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 20/02/08, 21:54

Van harte gefeliciteerd !!

Anders ander nieuws, kyot-home.com is terug (alleen de verwerkingstijd), misschien zelfs met nieuwe items ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 20/02/08, 21:58

Nou dat is cool maar heb je het domein overgenomen?

Omdat na een maand (na de inwisselperiode) het waarschijnlijk is dat Bots het zal kopen en het voor altijd verloren zal zijn ... (voor jou) :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 20/02/08, 21:59

Ja ja en het werkt al :)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 20/02/08, 22:02

Ahhh gefeliciteerd !!
8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 21/02/08, 11:51

Grappig, Google Actu indexeert oude en nieuwe artikelen!

Des te beter, maar het is teveel nieuws :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 25/02/08, 11:22

0 x
Karl-Groucho voorkant
x 17

Waarover opscheppen?




par Karl-Groucho voorkant » 25/02/08, 12:17

Weet jij hoe Gogol werkt? Het archiveren van alle profielen, het echte doel, enz. ?

Er is een niet-ontvlambare metasearch-engine die uw anonimiteit behoudt:

http://ixquick.com/fra/protect_privacy.html

Als "eindelijk" naar een site "correct" wordt verwezen op Gogol, weet u niet wat het betekent? Simpelweg dat het dominante systeem daar zijn rekening vindt (en nog een vector voor dit vuil van publiciteit, zijn winst gebaseerd op manipulatie, vervuiling en corruptie, enz.).

Dus is er echt iets om over op te scheppen, om precies het spel te spelen van degenen die beweren te vechten?

Dit algemene enthousiasme doet me meer dan verbazen. Het baart me zorgen. Gaat er iets als het de 'goede' oorzaak is? Maar is de oorzaak nog steeds goed als deze wordt gebruikt om de vijand (de sterfelijke vijand) te binden?

Het heeft een naam ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 25/02/08, 12:28

Roh de vilan "paranaute" anti Google :) Ik wil je vertellen: Dus ?

Hebben we nu een keuze?

Ja tussen een actieve en gratis site in zijn woorden dankzij google en met een kleine advertentie of gesponsorde site en daarom "gecensureerd" om de leer van de sponsor te behagen (zie nicolas hulot)?

Ik koos voor vrijheid ...

Trouwens, de meeste Google-tegenstanders moeten interesse hebben in concurrentie ... denk er vaak aan ... Want zodra een computermarkt niet bij bill gates hoort, zou de wereld zich moeten verheugen ...

Heb je het over gevechten? Sorry, maar er is veel slechter in termen van anti-econologie dan Google on Earth ... te beginnen met alle autofabrikanten ...

Voor de politie daar ook, dus wat? We zullen meer en meer vloeiend worden en Google is zeker niet het ergste, bovendien verkoopt Google uw e-mail niet in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wanadoo ...

ps: welke naam is het alstublieft ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Waarover opscheppen?




par bham » 25/02/08, 14:05

Karl-Groucho Devant schreef:Weet jij hoe Gogol werkt? Het archiveren van alle profielen, het echte doel, enz. ?.

Het is ook niet zonder mij zorgen te maken!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 383-gasten