[HS] Incompatibel Outlook en hotmail?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

[HS] Incompatibel Outlook en hotmail?




par Christophe » 02/02/08, 10:26

Gedurende 3 dagen kan ik mijn e-mails niet meer in Outlook verzenden (aan de andere kant ontvang ik hun spam ...) met mijn Hotmail-account.

Ik heb al een tijdje een hotmail-account. Zou hotmail zijn "beleid" hebben gewijzigd om u te verplichten naar e-mails op hun site met advertenties te kijken? Sinds 2005 lijkt het mij dat de nieuwe rekeningen betaalden als je ze onder Outlook wilde gebruiken ... dan vrees ik het ergste ...

Ik gebruik Outlook Xpress 6 ...

Zitten andere leden in hetzelfde geval of werkt het juist voor hen (in dit geval is de pb "intern")?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 02/02/08, 11:11

Hier is de exacte fout:

Er is een onbekende fout opgetreden. Account: 'Hotmail Christophe', server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', protocol: HTTPMail, poort: 0, beveiligd (SSL): nee, socketfout: 12019, Foutnummer: 0x80004005
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 02/02/08, 12:00

Probleem opgelost ... Ik heb door megarde een bestand van 55 MB bijgevoegd zonder op te letten ... Dus hotmail weigerde de mail ...

Excuses voor het ongemak ... : Oops: : Oops:
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 295-gasten