12 of 13? Het is aan jou ... Brain teaser!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2

12 of 13? Het is aan jou ... Brain teaser!




par delnoram » 01/02/08, 19:39

Beeld
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 01/02/08, 20:01

Er ontbreken een paar "bits" als er 13 zijn... een aanwijzing :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6983
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2908




par gegyx » 02/02/08, 17:51

Het is nog steeds sterk! Deze animatie…
:schok: :schok: :schok:
"Bijna" zo sterk als de perpetuum mobile magnetische motor...
: Mrgreen:

Gisteravond was ik voorzichtig om de kleine dingen te identificeren die verkeerd waren, en toch was er niets voor de hand liggend.

Vanmiddag heb ik de vergrote afbeelding afgedrukt en in drie delen geknipt...

Nou, niets, de hoofden tellen, de lichamen, nog niets duidelijks... :onheil:



: Idee: Met een gekleurde stift tekende ik de 13 navels (ik wist tenminste zeker dat de 13 karakters er elk maar één hadden).
Om 12 uur, oh verrassing! Het vierde personage van rechts had twee (navels)... :D

Ja, maar navels maken geen hoofd! :onheil:

Dus ik tekende 13 neuzen…
Om 12 uur, oh verrassing! De vierde figuur van links had twee (neuzen)...

Ja, maar voor de onderkant?
Dus ik tekende 13 paar benen...

En daar, om 12 uur, oh verrassing! het laatste personage aan de rechterkant had twee paar (poten)…

****
Daar ga je, daar ga je....

Deze gif is een entiteit op zich, aangezien de personages een derde van hun lichaam uitwisselen en ons alleen maar leuk vinden om ons te misleiden. : Lol:

Dit is waar we ons de onbetrouwbaarheid van onze perceptie realiseren. Onze hersenen kunnen een complexe, puzzelachtige, bewegende visie niet oplossen.

Ons brein vereenvoudigt en zoekt in onze kennis naar een beeldoplossing die consistent lijkt.

*********
In de politiek is het hetzelfde: kiezers geloven of geloven niet in een leider, maar als je na een paar maanden de berekeningen doet, besef je dat je altijd bedrogen wordt.
: Mrgreen:
Dernière édition par gegyx de 02 / 02 / 08, 19: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16136
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5246




par Remundo » 02/02/08, 19:38

Petje af Gegyx!!

Respect 8)

Deze animatie is inderdaad verschrikkelijk. Sommige mensen hebben nog tijd om hieraan te sleutelen : Cheesy:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten