Video van de dief Goeland

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Video van de dief Goeland




par Christophe » 17/12/07, 11:56

Tenzij het een zeemeeuw is (het is algemeen denk ik meeuwen)?

Beeld

Wat me doet hallucineren is het verschil in snelheid tussen de heen- en terugreis! Idiote dieren zeg je?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/12/07, 14:12

Bonjour à tous

http://www.koreus.com/video/animal-stealing.html


Dieren stelen......en wij stelen van hen, hun leven, hun baby's, hun territorium, hun vrijheid, de natuur, het bestaansrecht, de toekomst van hun soort, etc.... :onheil: :onheil: :onheil: Vergis u niet over wie schadelijk is
: Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 17/12/07, 23:32

Flytox schreef:Dieren stelen...


Moué afgezien van de laatste (eekhoorn) Ik vind dat het de zeemeeuw niet waard is...meestal is het geen diefstal: we geven ze eten voor hun neus... dus noodzakelijkerwijs zijn ze in hun legitimiteit (vanuit hun standpunt).

Wat betreft uw 2e opmerking, hoe kunt u het oneens zijn?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 18/12/07, 15:51

Kom op Hop... Op de post mijn vriend!!!!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 273-gasten