De GREDINS-overeenkomsten

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27

De GREDINS-overeenkomsten




par bpval » 07/12/07, 08:58

Dag

"Het is een graankorrel die nooit ophoudt de machine van de Grenelle de l'environnement te grijpen. De werkgroep GGO's was al de enige wiens deelnemers de deur hadden dichtgeslagen tijdens de voorbereidende werkzaamheden. Gisteren, de publicatie van het decreet de oprichting van de hoge autoriteit en vooral het decreet dat de verkoop en het gebruik van MON-810-maïszaden opschort, veroorzaakte de verbazing en soms de woede van de hoofdrolspelers. De Alliantie voor de Planeet, die 80 verenigingen verenigt, besloot zelfs haar deelname aan de Grenelle."

...

Een belediging voor de intelligentie van de Fransen en milieuactivisten, was verontwaardigd Yann Wehrling, woordvoerder van de Groenen. Wat is het nut van het verbod tijdens de winter op de verkoop van een zaadje dat in het voorjaar gezaaid wordt? Als de wet op 9 februari niet wordt aangenomen, zal niets het zaaien in de weg staan, vooral omdat “in feite geen verzoek om een ​​vrijwaringsclausule is ingediend op Europees niveau”, zegt Yannick Jadot, deurwaarder van de Alliantie voor de planeet. Op het ministerie leggen we uit dat we de effectiviteit van een decreet verkiezen boven het 'symbool' van de vrijwaringsclausule, die risicovoller is ten opzichte van Europa.


Het vervolg op

http://www.liberation.fr/actualite/econ ... 375.FR.php

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 07/12/07, 13:51

Wat een band van Cn!

Ik vond het leuk toen Bovais de schorsing van GGO's door Sarkozy toejuichte...
Ik moet de enige zijn die gehoord heeft dat ggo's voor de winter geschorst zijn!? ;)

Dat wil zeggen de periode waarin we niet planten ;)

Kortom, het zou me helemaal niet verbazen als ggo's in het voorjaar weer toegelaten (zo niet verboden) zouden worden, bij gebrek aan wetgeving...

Kom op, meer dan 4 en een half jaar voordat je het voor 5 jaar terugneemt!

SixK
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 07/12/07, 14:07

Goed ! we hebben al Sarklopinettes voor auto's (CO2 bonus/penalty)

- aftrek van overuren
- de verlaging van de lasten op lage lonen
- de torpedering in opdracht van de SS

En met meer werken_meer verdienen kunnen we ook lid worden van een particulier beveiligingsfonds

Het leven is niet goed

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 07/12/07, 14:29

De druk van de lobby's moet echt belangrijk zijn... :frons:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 07/12/07, 14:37

Fenomenaal de druk

Denk je niet dat hij weer gekrompen is!!?? Beeld
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 07/12/07, 19:04

SixK schreef:Wat een band van Cn!

Ik vond het leuk toen Bovais de schorsing van GGO's door Sarkozy toejuichte...
Ik moet de enige zijn die gehoord heeft dat ggo's voor de winter geschorst zijn!? ;)

Dat wil zeggen de periode waarin we niet planten ;)

Kortom, het zou me helemaal niet verbazen als ggo's in het voorjaar weer toegelaten (zo niet verboden) zouden worden, bij gebrek aan wetgeving...

Kom op, meer dan 4 en een half jaar voordat je het voor 5 jaar terugneemt!

SixK


+1
Ik ook, ik zag meteen dat we ons voor de gek hielden toen ze een "moratorium" tot de lente afkondigden, dus tegen die tijd hopen ze dat we het vergeten zijn en dat ze dan rustig kunnen zaaien !
Vorige week vonden we in Frankrijk een veld met GMO BT11-maïs waarvan de teelt ILLEGAAL is.
Een post is stichtelijk op deze maïs bt
Onafhankelijke laboratoriumanalyses van in Frankrijk toegestane MON-maïs zijn net zo gekmakend en verborgen voor het publiek.
Wat betreft de eerste aanslag op maatregelen zoals belastingvrij overwerk, dit zorgt voor extra werkloosheid en een inkomensverlies, en dus koopkrachtverlies voor de meest precaire banen, deeltijds... (dit is het geval in mijn kring) Werkgevers geven er de voorkeur aan belastingvrij overwerk uit te betalen aan hun voltijdse werknemers en scheiden zich af van hun deeltijdse werknemers die tegen het volle tarief worden aangerekend. En hop meer werklozen maar spaargeld voor de werkgever!
- Bedankt WIE?
- Bedankt Sarko OSKAR I NabotLéon. :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 305-gasten