Het Waalse Gewest en zijn vertegenwoordigers in de salons

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België

Het Waalse Gewest en zijn vertegenwoordigers in de salons




par Gregconstruct » 03/12/07, 21:18

Ik heb onlangs gewerkt als een bouwplaatsmanager in een vastgoedontwikkelingsbedrijf.

Mijn baas wil graag huizen bouwen die voldoen aan de doelstellingen voor duurzame ontwikkeling.
Hij vroeg een van mijn collega's om meer te weten te komen over de verschillende bonussen en subsidies die kunnen worden verkregen.

Mijn collega besloot toen om naar een woonkamer te gaan en vragen te stellen over de stand van het Waalse Gewest.

Hij komt op de tribune:

Dag mijnheer. Ik wil graag informatie over de premies die kunnen worden verkregen voor zonneboilers en andere energiebesparende apparaten ...

Vul het formulier in en speel het spel!

Ik wil geen spel maken, ik wil graag wat informatie!

Als, ja, doe het spel! Hoe dan ook, je kunt altijd dromen, de bonussen, je zult ze nooit hebben !!!!


Dit is niet echt wat we het engagement voor het gebruik van hernieuwbare energie en duurzame ontwikkeling kunnen noemen!
Ik vind het beschamend !!!

Het Waalse Gewest zou deze vertegenwoordigers beter moeten kiezen !!!

Ecologische groeten
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 03/12/07, 21:46

als de premies nooit werden waargenomen, zou dat na verloop van tijd bekend zijn!
Hij arriveerde bij 20h50 op de Namen-show na het proeven van de Beaujolais Nouveau, of wat?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 03/12/07, 21:50

elephant schreef:Hij arriveerde bij 20h50 op de Namen-show na het proeven van de Beaujolais Nouveau, of wat?


Nee, 18h en niet in Namen maar in Luik!

Dun, ik heb de Beaujolais gemist! : Cheesy:

Ik weet dat we zouden weten of de bonussen niet werden verdeeld! Vraag het niet, want de gesprekspartner van mijn collega was scheef ... :|
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 272-gasten