Welkom: introducties van nieuwe geregistreerde leden!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
cecilouette
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 02/10/07, 22:11
Plaats: Midden in een verlaten winderige hei

Welkom: introducties van nieuwe geregistreerde leden!




par cecilouette » 04/10/07, 21:52

Velen hadden er over nagedacht en uiteraard niemand: een onderwerp van presentatie van de leden!

Mijn naam is Cécile, ik ben 25 en woon sinds juli 2006 in Oise.

Ik hou van bepaalde tv-series, paarden, paardrijden, Bretagne, Schotland, Ierland, geschiedenis, de oceaan, pasta.

Gevoeligheid voor het milieu, ik heb het al heel lang, lijkt me. Maar sinds ik begon te lezen 80 mannen om de wereld te veranderen, werd ze wakker met het verlangen om beter te doen en nog meer... Wordt vervolgd!!!
0 x
Moge de kracht bij je zijn
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 05/10/07, 09:44

Welkom bij je cecilouette, we kijken allemaal uit naar je bijdragen ... Hoe meer hoe beter ....
Je idee is erg goed, maar ik denk dat er al een soortgelijk onderwerp is. Ik heb het nooit gebruikt: de luiheid om het eruit te vissen, ongetwijfeld...
Dus ik ga van die van jou profiteren om mezelf voor te stellen:
Mijn naam is Philippe, 45 jaar oud, een verloren muzikant en ik probeer zoveel mogelijk te verliezen. Al een tijdje gevoelig voor milieuproblemen, maar nog meer voor de inconsequenties van onze heersers, wie ze ook zijn, ben ik sinds een paar jaar (een beetje) actief geworden dankzij Econologie, met name door te proberen basisideeën te verspreiden via muziek en anderen ... Als ik een label zou moeten plakken, zou ik zeggen:
"Eco-narchist"
A+, over een ander onderwerp, misschien...
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/10/07, 11:01

louphil schreef:Je idee is erg goed, maar het lijkt mij dat er al een soortgelijk onderwerp is.


Precies zo leek het mij ook, maar ik kon het niet vinden...Ik heb waarschijnlijk niet de juiste zoekwoorden in de interne zoekmachine getypt... :schok:

HELP!

louphil schreef:Sinds een paar jaar ben ik (een beetje) actief geworden dankzij Econologie


Oh? Dit allemaal dankzij econologie.com waaw : Cheesy:

Anders betreft het mij, hier is een pagina die mij presenteert (misschien te updaten... het dateert uit 2004): https://www.econologie.com/qui-sommes-no ... es-13.html

ps: "Over ons" pagina bijgewerkt!
Dernière édition par Christophe de 05 / 10 / 07, 11: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 05/10/07, 11:02

Ja nog een iseaan!!
Welkom in de Oise. Als je in de buurt van Compiègne bent, kom dan zaterdagochtend naar de paddo's, dan kunnen we praten : Mrgreen:

Ik, de presentatie is snel: oldtimer van econo, kyot-huismeester bij Nono (weliswaar voor een paar maanden...), verkopers van windturbines, service-ecoloog met al mijn kennis.

Plan: ga elke dag op de fiets naar het werk, maar ik ben nog steeds zwak (slechts twee keer deze week). Een nieuwe, beter aangepaste fiets zou dat allemaal moeten verbeteren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/10/07, 11:22

Rulian schreef:Ja nog een iseaan!!
Welkom in de Oise. Als je in de buurt van Compiègne bent, kom dan zaterdagochtend naar de paddo's, dan kunnen we praten : Mrgreen:


Roooh ik zie de Rulian aankomen!!! : Mrgreen: : Mrgreen:

Anders gesproken over Champi, je zou een klein weekend bij ons moeten doorbrengen! Ongelofelijk wat er gebeurde...achter de russeau...kortom 50 m van het huis!

Russules, boletus, clitocybe...maar ook amanita phaloïde (ik heb nog nooit zo'n concentratie van phalo gezien...) en heel veel honingkleurige Armilaria (houtkap vereist).

Hier een paar dagen, we hebben er zelfs een paar in de tuin... inclusief een melkdop (of zoiets...)
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 05/10/07, 14:22

Ssst!!!
Zeg haar niet dat ik haar nodig heb om de sinaasappels te proeven, soms is het fallus : Mrgreen:

Als je veel fallussen vindt, is dat normaal, aangezien ze over het algemeen van dezelfde hoekjes houden als eekhoorntjesbrood...

Wat betreft de russules, ik vind er genoeg, behalve twee plus een apotheker die ervan op de hoogte is, we zijn er niet in geslaagd om de goede van de slechte te onderscheiden. Een wetenschap afgezien van de russules!!!

Gelukkig!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/10/07, 14:31

Rulian schreef:Wat betreft de russules, ik vind er genoeg, behalve twee plus een apotheker die ervan op de hoogte is, we zijn er niet in geslaagd om de goede van de slechte te onderscheiden. Een wetenschap afgezien van de russules!!!


Nou, afgezien van het "helemaal wit" zijn er geen grote risico's met de russules...zodra er een beetje kleur is

In het bos achter de beek is het alleen maar "rood"...
Daarachter zijn wat houtskool en groene velden...

Rulian schreef:Gelukkig!!


Nou ik weet... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/10/07, 17:23

Mijn wens .... dat al deze schoonheden niet verdwijnen door onzin, onwetendheid, nalatigheid, hebzucht enz ... Het is moeilijk om niet duizenden foto's te plaatsen ...

Beeld
canyon hoog aragon spanje

Beeld
De grappenmakerhond op de planeet

Beeld
"L'estacade" in Capbreton Landes op een stormachtige dag.

Beeld
Baskische kust

Beeld
Baskische kust

Beeld
Fleurette tellen.

Beeld
Uitzicht op het skigebied van Cauterêts

Beeld
Darth Vader versteend in calciet (Baskenland).

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/10/07, 17:31

Zijn dit al jouw foto's?

GELUKKIG GO!! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/10/07, 18:07

bonjour Christophe

Die van Capbreton op een stormachtige dag is niet van mij en is al een paar jaar oud...
Voor de anderen als je twijfelt of de regio best mooi is en we willen niet dat het stopt!!! : Mrgreen:

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 285-gasten