Sarkozy's vakantie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

Sarkozy's vakantie




par olifant » 08/05/07, 23:53

Goed, dat Sarko een paar dagen vrij neemt na de campagne lijkt logisch, zelfs gezond na een campagne die zeker geen rustoefening is.

We hopen dat hij de Japanners wel mag: dat is vakantie nemen om beter te werken

maar om ze mee te nemen op het jacht (60 meter) van een miljardair is echt lachen om de g ... van de proletariërs die op hem stemden.
Toegegeven, het verspilt geen publiek geld, maar nu geen twijfels meer: ​​we weten voor wie het rijdt!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/05/07, 01:19

Na overleg met enkele andere moderatoren besloten we dat het wenselijk zou zijn om de onderwerpen hiervan opnieuw te focussen forum naar het hoofdthema: econologie. Praat over sarko ja maar als het alleen om het milieu gaat ...

Bedankt voor het respecteren van deze "regel" voor de geloofwaardigheid van de economie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 09/05/07, 08:35

:onheil: Ja Christophe, maar het milieu maakt zich nog steeds zorgen over de tonnen CO2 die sarko zojuist heeft vrijgegeven voor zijn vakantie ...

Bovendien werpt het licht op de ecologische dimensie van de heer Bolloré die € 8 miljoen heeft uitgegeven voor dit jaar (3 voor de aankoop + 5 voor de renovatie!), Maar verkoopt nog steeds niet de bluecar die hij ons sindsdien heeft beloofd meerdere jaren ... : Cry:

Deze mensen wentelen zich in lust en poep op de planeet, de mensen daar, hun kinderen ... :onheil:
0 x
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 09/05/07, 09:33

Hallo,

... verhuur van de boot voor de week .... 175 € !!!

Ah ja, buiten het economische onderwerp ...


Ik ben al ver weg ...
0 x
Respect !!!
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 09/05/07, 10:06

Ok ok ik voeg wat toe een laag

maar het toont alleen de ecologische motivatie van onze lieve president: privé jet-retour voor 3 dagen vakantie, jacht dat verbruikt ....... pouh !! Ik weet niet hoeveel brandstof.
Anders dan dat, ik wed dat de bluecar een toekomst heeft. Koop Bolloré aandelen jongens, het gaat van start : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 09/05/07, 11:02

:pijl: Goede advertentie voor Bolloré en voor toekomstige verhuur van zijn jacht ...

Ah, dat lijkt het trouwens Bolloré verdiende een fortuin in "exploitant" van Afrikaanse bossen. :x
Kan iemand dit bevestigen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 09/05/07, 11:53

Dit debat doet niets, behalve dat we doorgaan voor anti-sarko, dus ik zou graag willen dat je dit steriele debat stopt!

Het is niet de vraag of Sarko een jacht huurt voor € 200 per week, het is tenslotte de president van de republiek!


De vraag is: Stijgt het publieke geld meer dan andere presidenten hebben gedaan?

En wat geloof je dan? Dat hij armoedebeloften zou afleggen nadat hij tot president was gekozen ...Hij is een liberale Sarko, zijn gezicht voor de anderen en vooral het geld voor de planeet.
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 09/05/07, 13:19

Ik keek er vanmorgen naar, een beetje cultuur doet geen pijn:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Vincent_Bollor%C3%A9

http://fr.wikipedia.org/wiki/Paloma_%28bateau%29

2 maal 750Kw voor palomamotoren.
Al niet slecht voor een kleine plant :)

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/05/07, 14:00

kleine gratis promotie, maar voordelig:

Exceed zei:

.
.bootverhuur voor de week .... 175 € !!!


goed nieuws: voor dezelfde prijs heb je de Phocea, langer (75 m) maar met zeilen ! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
overtreffen
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 190
Inschrijving: 12/12/05, 15:16
Plaats: Thailand




par overtreffen » 09/05/07, 14:12

Christophe schreef:Dit debat doet niets, behalve dat we doorgaan voor anti-sarko, dus ik zou graag willen dat je dit steriele debat stopt!

Het is niet de vraag of Sarko een jacht huurt voor € 200 per week, het is tenslotte de president van de republiek!


De vraag is: Stijgt het publieke geld meer dan andere presidenten hebben gedaan?

En wat geloof je dan? Dat hij armoedebeloften zou afleggen nadat hij tot president was gekozen ...Hij is een liberale Sarko, zijn gezicht voor de anderen en vooral het geld voor de planeet.



We zijn het eens. Maar kun je het onderwerp niet ergens anders verplaatsen ...... in de categorie "wat dan ook" of "Ik ben president en neuk je !!!"
Het enige dat me hieraan stoort ... is dat het zelfs als gast hetzelfde is, een heilig geschenk dat niet kan worden verward met enig voordeel in natura ... nou voor hem is het niet is niet "hunkeren" .... we zouden bijna medelijden met hem kunnen hebben na zijn verklaring op de radio ... hij werkte zelfs tijdens zijn vakantie ... arme kerel !!! Telefoongesprekken !!!! Nee, het is te moeilijk !!!! Elke gelijkenis met een bekende persoonlijkheid zou natuurlijk toeval zijn ...

Sorry maar het zwelt me ​​op ... geen respect!
0 x
Respect !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 270-gasten