Optimalisatie van forums: nieuw Terug naar boven

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Optimalisatie van forums: nieuw Terug naar boven




par Christophe » 18/03/07, 20:37

Ik heb de "bovenkant van de pagina" op de onderwerppagina's lichter gemaakt.

Dus: de laatste 15 berichten verschijnen niet meer op de onderwerppagina's maar alleen op de index ( https://www.econologie.com/forums/ ) en de verschillende onder-forums ( Bijvoorbeeld: https://www.econologie.com/forums/les-energi ... -vf39.html )

Ik hoop dat dit de vaste klanten niet te veel zal storen. maar normaal gesproken is het de bedoeling dat de lezing van de forum makkelijker".

We zullen zien dat deze wijziging bij gebruik natuurlijk niet onomkeerbaar is.

Wat denk jij?
Dernière édition par Christophe de 19 / 03 / 07, 12: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 19/03/07, 01:33

nou, ik geef toe dat het me een beetje stoort: het was handig om de laatste berichten bovenaan de pagina te zien.
Ik zal eraan wennen, er is nog steeds de link "laatste berichten" in de werkbalk.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 19/03/07, 08:55

Targol schreef:nou, ik geef toe dat het me een beetje stoort: het was handig om de laatste berichten bovenaan de pagina te zien......

: Oops: : Mrgreen: Ik vond het eerder leuker, voor snelle, on-the-fly navigatie, om te zien wat er nieuw was of niet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/03/07, 08:58

Ik vind het helemaal niet leuk, het dwingt me om naar een pagina te zoeken waar de top is, ik zou graag terug willen naar het oude systeem, ik was ook aan het voorbereiden om je een vraag te stellen om te zien of het normaal was.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 19/03/07, 09:34

bham schreef:: Oops: : Mrgreen: Ik vond het eerder leuker, voor snelle, on-the-fly navigatie, om te zien wat er nieuw was of niet.

+1
0 x
goodeco
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 14/02/06, 06:54
Plaats: Marseille




par goodeco » 19/03/07, 09:49

+ 1 ook
0 x
In eeuwige leren
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 19/03/07, 11:06

Bonjour à tous,

Van mijn kant waardeer ik deze verandering, alles wat het laden van pagina's kan versnellen, vind ik prima, aangezien ik digitaal gebroken ben. Te vaak geef ik advies op, vooral als het om video's gaat!

En als ik dan de lijst met de laatste berichten wil weten, heb ik de bar econologie gewijd aan dit gebruik... Bedankt Christophe!

In dit opzicht verwijst deze "lijst van 15" systematisch naar de 1e pagina van het onderwerp, dan moet ik wachten tot het volledig is geladen (en als er veel afbeeldingen zijn, ouch au!) voordat ik kan selecteren de laatste pagina. Het is proberen.

Ik vraag misschien veel, maar kunnen we direct naar de laatste pagina van het onderwerp worden geleid?
0 x
goodeco
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 14/02/06, 06:54
Plaats: Marseille




par goodeco » 19/03/07, 11:41

Als het de toegang verbetert voor degenen die een lage snelheid hebben, is het beter om het zo te laten.
: Idee: + 1 om direct naar de laatste pagina van het onderwerp te gaan : Cheesy:
0 x
In eeuwige leren
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 19/03/07, 11:47

Crispus schreef:Ik vraag misschien veel, maar kunnen we direct naar de laatste pagina van het onderwerp worden geleid?


welkom

U kunt: op het kleine vierkantje aan het einde van de regel klikken.

het bordeel jouw ding Christophe, je moet terug om opnieuw te beginnen; de oude was eenvoudiger; we hadden alles in zicht.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 19/03/07, 11:48

Crispus schreef:In dit opzicht verwijst deze "lijst van 15" systematisch naar de 1e pagina van het onderwerp, dan moet ik wachten tot het volledig is geladen (en als er veel afbeeldingen zijn, ouch au!) voordat ik kan selecteren de laatste pagina. Het is proberen.

Ik vraag misschien veel, maar kunnen we direct naar de laatste pagina van het onderwerp worden geleid?


+1 met jou wat betreft de laadsnelheid.

Voor directe toegang tot het laatste bericht, klik gewoon op het kleine icoontje

Heb je het ooit eerder geprobeerd? :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten