gelukkig nieuwjaar

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Perceval
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 03/01/07, 12:08

gelukkig nieuwjaar




par Perceval » 03/01/07, 12:14

Compagnie Terre is verheugd aan haar vriendelijke passagiers aan te kondigen dat onze reis in 2007 zal worden voortgezet



Ze herinnert zich dat op deze vlucht de passagiers verantwoordelijk zijn voor de controle en het onderhoud van het schip. In dit verband kondigt het bedrijf Terre aan dat het bij een verdere temperatuurstijging in het passagierscompartiment verplicht zal zijn om aperitieven zonder ijs te serveren.



Daarom moedigt het bedrijf Terre zijn vriendelijke passagiers aan om het gebruik van fossiele brandstoffen te vermijden en zoveel mogelijk gebruik te maken van de vervoerswijzen, evenals de volgende energie- en warmtebronnen: de warme glimlach, de koortsachtige omhelzing, de hete kus, de fiets, het zandzeilen, de deltavlieger, de gerolde schop, de handdruk, de sprongen van vreugde, het vuur in de ezel, het vuur van actie, het vuur van liefde, het vuur vuurwerk, skaten, skaten, knuffelen, strelen, Kama sutra, vliegend tapijt, broederlijke knuffel, vurige passie en elke andere vorm van menselijke warmte en liefdesvervoer.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

Re: gelukkig nieuwjaar




par zac » 03/01/07, 12:34

Perceval schrijft: de knuffel, de streling, de Kama sutra, het vliegend tapijt, de broederlijke knuffel, de vurige passie en elke andere vorm van menselijke warmte en liefdesvervoer.


welkom

Niet zo goed; het risico bestaat nog steeds dat de overbevolking toeneemt : Mrgreen:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten