Goed jaar, Balland

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
vtajmb
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 24/06/05, 05:24

Goed jaar, Balland




par vtajmb » 29/12/06, 11:14

Geen pessimistische misselijkheid meer, wanhopig cretinisme, gedesillusioneerde overwegingen over "onze arme wereld die beter is, mijn goede dame", "het is niet duidelijk" ...
Geen reflecties meer op "de jonge mensen van vandaag" en "in mijn tijd was het iets anders", wanhoop in weelde, ontwaken met de vraag waar we pijn zullen hebben ...
Weg met de sinistrose, het aquoibonnisme, het "moet dit aan de jongeren overlaten", "ik ga het kunnen doen", "er zijn genoeg", "het is verpest", "het is vreselijk, vreselijk, vreselijk "," terrib ', my for man "," het zou kunnen duren "," er is meer te doen "," Ik heb een bak gemaakt die we voorgoed de muur in gaan "," we gaan allemaal sterven "...
De wereld zal mooi zijn, of in ieder geval beter, zo niet minder slecht, maar alleen als we willen, als we het zo bouwen! Er zijn nog steeds veel goede mensen, het bewijs is dat ik ze schrijf voor dit nieuwe jaar dat het topje van de tepel wijst!
Daarom wens ik je voor 2007 een aangenaam en verrassend nieuw jaar, stimulerend maar niet hinderlijk, ontspannend maar niet slapend, innovatief maar niet rommelig, alleen een beetje storend, verrijkend maar niet vetmakend, helend of helend, lachend, springend maar ook ontspannend, adembenemend en rustgevend, adembenemend, smakelijk, adembenemend, liefdevol, ... en om het bot te zeggen, we kunnen niet levendiger zijn!
Zoals tv-kiki's zeggen, wat een geluk! het is enorm ...
Tot binnenkort, voor nieuwe avonturen
JMB


Jean Marie BALLAND - ActiVITIS
Carroir Picard - 18300 Bué
tel +33 (02) 48 54 34 94 - +33 (06) 82 66 18 10
jmb@activitis.fr
0 x
JMB
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 29/12/06, 18:32

Dit is een originele manier om uw wensen te versturen! Aardig, leuk !

Ik sluit me ook aan bij deze boodschap om alle gewillige zielen die bereid en toegewijd zijn te proberen onze wereld te verbeteren.

@+
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 367-gasten