Presentatie van solaircool

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
solaircool
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 23/12/06, 20:20

Presentatie van solaircool




par solaircool » 23/12/06, 20:58

hallo aan de leden en een fijn eindejaar

sinds 1979 is mijn passie voor zonnecellen, systemen die energie besparen in alle vormen mij een genoegen en ik besloot wat tips te posten voor mijn medemensen en voor mijn planeet van liefde

amicalement :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 25/12/06, 23:53

Dag !

Welkom bij de club, Solarcool! :D

Je hebt prestaties op je naam staan, vraag EnR?

Heb een goed feest!

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
solaircool
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 23/12/06, 20:20




par solaircool » 26/12/06, 02:11

ja installatie van meer dan 5000 panelen en andere waanideeën sinds 1974
alles met betrekking tot het herstel en de bescherming van mijn kleine planeet op mijn bord

goed eindejaar 2006 en een +
0 x
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:




par camel1 » 27/12/06, 00:56

Hallo Satanas! Ik herkende je!

solaircool schreef:ja installatie van meer dan 5000 panelen en andere waanideeën sinds 1974
alles met betrekking tot het herstel en de bescherming van mijn kleine planeet op mijn bord

goed eindejaar 2006 en een +

:schok: :schok: :schok: Yarggggllll! :schok: :schok: :schok:

1974, het is ongeveer het jaar waarin ik geïnteresseerd raakte in ecologie, en daarmee samenhangend, in zonne-energie en hernieuwbare energieën... en ik was toen 11 jaar oud : Cheesy: : Cry:

Voor de actie kwam het wat later, maar toen jij, daar! :schok:

U moet een schat aan informatie zijn over de vraag, ik neem aan dat u met zo'n staat van dienst, waar Don Juan van zou huilen, een installateur bent?

Uit welke regio kom je (ik heb in je profiel gekeken, maar er is niets...)

Aangezien we niet van plan zijn te stoppen bij pantone, met Didier, en omdat we verbanden proberen te leggen tussen verschillende vaardigheden, kunnen we misschien wat coole dingen samen doen... later...
We werken aan een structuur die - onder andere - hiervoor is gepland ... en die in de loop van 2007 operationeel zal zijn ...
Lio is al op de hoogte, ik zal daar binnenkort een mededeling over doen, want ik denk dat een deel van de forum moet al afvragen wat we nog zouden kunnen leggen !! : Cheesy: : Lol:

In ieder geval herhaal ik (maar nee! niet ITER! :onheil: ) welkom bij de club !

A ++++
Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 27/12/06, 10:38

camel1 schreef: (maar nee! niet ITER! :onheil: )

En de z-pinch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
solaircool
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 23/12/06, 20:20

merci




par solaircool » 28/12/06, 15:16

Ik heb zoveel dingen gezien en gehoord, van de eenvoudigste tot de gekste, dat ik informatie geef die verifieerbaar is sinds 1460 mensen dingen wisten die in de vergetelheid zijn geraakt ... voor uitvindingen ben ik heel voorzichtig, omdat de perpetuum mobile elk jaar wordt herontdekt? ????? evenals besparingen aan alle kanten, dus ik las de berichten omdat de controverse schadelijk is, alleen de feiten zijn verifieerbaar :schok:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 196 gasten