The Million! The Million!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

The Million! The Million!




par Christophe » 31/10/06, 02:09

Het is gedaan: "The forum is bezocht door 1000660 mensen sinds 29 april 2006 "

Ik stel je gerust door met "mensen" bedoelen IP dus ook zoekmachinebots ... we moeten daarom 20 tot 30% verwijderen om connecties te krijgen van echte mensen ...

Toch is het toch mooi ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 31/10/06, 11:08

Goed gedaan

Alle eer gaat naar jou
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 31/10/06, 11:17

Ik zie zoiets niet precies ...

Jij bent ook de acteurs hierin forum en econologie ... heb ik het mis?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 31/10/06, 12:38

En daar ben je bescheiden :D

Ik verwachtte niets minder


Het is waar dat de leden het live maken, maar het was noodzakelijk om de site te maken
Dus toch gefeliciteerd

Dankzij jouw site heb ik veel mensen zoals ik gevonden 8) , wat mij motiveert om te realiseren wat alleen projecten waren.

Bedankt Toff :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 31/10/06, 12:50

Bescheiden weet ik niet ... we zullen zeggen realistisch ... dit cijfer betekent absoluut niets behalve de econologie-interesses ... en toen ik het zag was ik zelfs teleurgesteld over het weinige aantal vaste deelnemers ... Maar hey zal niet kibbelen ... want sorry juffrouw pitrouliers en hun zami's ...HET BEGINT ALLEEN!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 31/10/06, 20:43

Het is niet alleen de hoeveelheid ...
Veel bezoekers aan de forum zijn zeker (net als ik) meer lezers dan acteurs die liever alleen spreken om het debat te verrijken of de vragen te stellen die hen dwarszitten ...

Off line zijn er zeker velen van ons die echte activisten zijn voor DE economische "zaak". :D

Bovendien dit forum is een forum waar de opgedane ervaringen "schroevendraaier in de hand" kunnen worden gedeeld. Je kunt niet tegelijkertijd in de oven en in de molen zijn ... : Cry:
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 01/11/06, 13:17

Citro schreef:Het is niet alleen de hoeveelheid ...
Veel bezoekers aan de forum zijn zeker (net als ik) meer lezers dan acteurs die liever alleen spreken om het debat te verrijken of de vragen te stellen die hen dwarszitten ...


+1

Ik had het er net over op een MP:

....
Ik heb net je bericht gelezen: net als bij "privébericht" staat altijd "privéberichten (0)", of die er nu zijn of niet, en dat ik mijn mailbox niet vaak open!

Tussen ons is het waar (voor "de uitleg altijd zeer verzorgd") dat ik probeer de forum van berichten om niets te zeggen, het is altijd erg moeilijk om interessante passages te vinden, gezien het aantal onderwerpen (het is beter om markeringen van de interessante boodschap te noteren, omdat je alles opnieuw leest wanneer je het onderwerp bent vergeten : Cry: ) : Mrgreen:

We hebben sterren, afhankelijk van het aantal verzonden berichten,

om te lachen, zou er een tweede regel sterren nodig zijn om de beoordeling van geschreven berichten niets te zeggen : Mrgreen:

en waarom niet een 3e voor de waardering van de interessante berichten (voor deze 3e regel zou André kampioen worden): gelukkig is hij er om het debat te animeren :P Is het niet?


een ander soort forum : "blabla.com" die, zoals de naam suggereert ..... : Mrgreen:

bout
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 345-gasten