Extratersteunen en tankschepen op dezelfde boot ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Extratersteunen en tankschepen op dezelfde boot ...




par Christophe » 12/10/06, 14:41

Uitzending op Euronews maar waarschijnlijk op 1 april ...

http://video.google.fr/videoplay?docid= ... 2629427790


: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 12/10/06, 17:22

De foto's zijn bekend, maar de operatie "Openbaarmaking" is een bedwelming van de overheid.
(van mijn geliefde JPP):
22 oktober 2003: Het volledige gebrek aan reactie van Greer en zijn team leidt tot een voor de hand liggende conclusie. De aanpak van de bo, homme was niets anders dan een desinformatieoperatie die in verschillende fasen kan worden onderverdeeld:
1 - Greer publiceert een "Disclosure" -manifest (openbaring, of bevrijding, schending van geheimhouding). Het toont het feit aan dat de Verenigde Staten technologische geheimen zouden verbergen voor de studie van UFO's. Greer ondersteunt zijn beweringen door getuigenissen te posten van mensen, van wie velen ex-militairen of 'voormalige leden van de geheime dienst' zijn. Maar bij analyse bevatten deze getuigenissen niets heel schokkends.
2 - Greers beleid richt zich op intense marketing. Zijn site biedt boeken, banden, enz.
3 - Het opgeven van "het schandaal van het achterhouden van informatie exploderen", wendt hij zich tot "nieuwe energieën"
4 - Tijdens een radioprogramma kondigt hij aan dat hij een "onafhankelijke onderzoeker" in handen heeft gekregen die met "artisanale" middelen een apparaat ter grootte van een elektrisch scheerapparaat heeft ontwikkeld dat een huis van elektriciteit kan voorzien. Greer zegt snel dat hij deze feiten zo snel mogelijk zal onthullen uit angst om geëlimineerd te worden.
5 - Het bedrijf snel naar het water van de worst, zoals alles dat betrekking heeft op "de energie van het vacuüm".
Mijn mening: Greer's manipulatie wordt bestuurd door de CIA. Het is bedoeld om alle aandacht af te leiden van zeer reële, retro-engineering feiten die voortkomen uit het onderzoek van UFO-wrakken. Ik sluit niet uit dat de Verenigde Staten een beleid voeren van intensieve verhulling van wetenschappelijke en technische geheimen, of zelfs weten hoe ze antimaterie moeten synthetiseren door middel van compressie. Door zichzelf in diskrediet te brengen, zal Greer vervolgens mensen ervan weerhouden aandacht te schenken aan soortgelijke beschuldigingen, waarbij mensen tegen zichzelf zeggen: "Dit moet hetzelfde vat zijn."
Greer kon daarom de volledig solide informatie die ik hem stuurde over Amerikaanse zwarte programma's (hypersonische, hyper-snelle torpedo, enz.) Niet herhalen.

http://www.jp-petit.com/Disclosure/dema ... losure.htm
Openbaarmaking: anatomie van desinformatie
http://www.jp-petit.com/Disclosure/disc ... _doute.htm

Openbaarmaking merchandising
http://www.jp-petit.com/Disclosure/disc ... dising.htm
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 12/10/06, 17:25

gegyx schreef:De foto's zijn bekend, maar de operatie "Openbaarmaking" is een bedwelming van de overheid.


AH GOED? : Mrgreen:

Overheid intoxicatie? Maar met welk doel? Puur marketing? Of om iets anders te verbergen? Euronews (sterk gesponsord door Shell ... althans momenteel) geweigerd achteraf?

Ik had liever een beestversie gehad: April Fools ...
0 x
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 12/10/06, 21:04

Beeld

Ik begreep niets
Beeld

Oké, ik zal het een slimme persoon vragen
Beeld


Laat ze hun wapens uitschakelen en de score bepalen voor de Iraniërs, Koreanen, Russen die hun net toegang tot de deposito's hebben geweigerd
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44, Majestic-12 [Bot] en 270 gasten