Laten we over iets anders praten ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Laten we over iets anders praten ...




par camel1 » 29/09/06, 02:52

Hallo Econologen! :D

Eens is niet gebruikelijk, ik kom in deze hoek te posten ... voor iets dat niets te maken heeft met pantone of vrije energieën ...

Afgezien daarvan ben ik eigenlijk een muzikant, en met mijn groep, Camelazur, hebben we zojuist onze eerste cd uitgebracht, vijf nummers, genaamd "Mister Humain".

Je kunt het hier gratis downloaden (afzonderlijke stukken of grote zip:
http://camelazur.free.fr/telech.htm

Het wordt allemaal "thuis" gedaan, in mijn thuisstudio ... : Cheesy:

Blader gerust door de site, er is andere informatie over ons ...

Goed luisteren!

A +++

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/09/06, 07:52

Ik heb net de cd gedownload

het is geen slecht begin 8)



Naar mijn mening is camelazur voor je promo niet erg goede verkoper als een naam, je hebt iets minder zoet nodig
(dit is mijn mening) wat denken anderen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/09/06, 10:45

Cpt Maloche zei:



het is geen slecht begin



Naar mijn mening is camelazur voor je promo niet erg goede verkoper als een naam, je hebt iets minder zoet nodig


Nou, ik denk hetzelfde, maar ik wilde het niet opnieuw formuleren :?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/09/06, 11:54

Dit onderwerp zou je moeten interesseren Kameel: https://www.econologie.com/forums/radio-econ ... t2197.html
:)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 230-gasten