De andere "econology" -sites

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

De andere "econology" -sites




par Christophe » 22/09/06, 12:04

Hier zijn de andere sites met de term "econologie", maar waarmee ik geen relatie of zelfs affiniteit heb:

ecologie.over-blog.com
ecologie.net

Als je anderen vindt, specificeer ze dan in deze thread.
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 10, 11: 24, 5 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Andere "econologie"-sites




par Targol » 22/09/06, 13:08

Christophe schreef:Hier zijn de andere sites met de term "econologie", maar waarmee ik geen relatie of zelfs affiniteit heb:

ecologie.over-blog.com

Deze, als je kijkt naar de uitwisseling van banners die het aanbiedt, is slechts een spin-off vancharger-portable-solaire.com die een zonnelader voor mobiele telefoons verkoopt.

Christophe schreef:Als je anderen vindt, specificeer ze dan in deze thread.


Je hebt ook, als je van taal verandert:
http://www.econology.com/ of je komt een diavoorstelling tegen die een Amerikaanse "denktank" voorstelt...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: Andere "econologie"-sites




par Christophe » 22/09/06, 14:00

Targol schreef:Deze, als je kijkt naar de uitwisseling van banners die het aanbiedt, is slechts een spin-off vancharger-portable-solaire.com die een zonnelader voor mobiele telefoons verkoopt.


...wiens verkoopmethoden erg louche lijken...
charger-portable-solaire.les-pages-web.com/opportunite.php (grappig, de datum van de "brief" verandert elke dag om te simuleren dat het recent is....)

Zei je piramide? :D

En stel dat je ze je e-mailadres hebt achtergelaten : Cry: : Cry: : Cry:

Het zijn dit soort sites die e-commerce vervuilen en de geloofwaardigheid van "serieuze" winkels zoals wij om zeep helpen... :|
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Andere "econologie"-sites




par Targol » 22/09/06, 14:13

Christophe schreef:En stel dat je ze je e-mailadres hebt achtergelaten : Cry: : Cry: : Cry:


Boaf, anti-spamfilters bestaan!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 05/10/06, 09:04

dit is geen site die ik gevonden heb...

maar een advertentie waarvan de typefout en gebruikte termen me opvielen...

cf. https://www.econologie.info/?2006/10/05/ ... des-emules
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/10/06, 13:20

het is waar dat er heilige overeenkomsten zijn op het niveau van de typefout!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 05/10/06, 13:34

Nou, des te beter, dat betekent dat het uiterlijk van econo niet al te onaangenaam is...

Nou ja, als het niet in hetzelfde genre is www.econologie.info maar dat is aan ons, eh Targol? : Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 10, 11: 26, 1 keer bewerkt.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/10/06, 13:58

Christophe schreef:Nou ja, als het niet in hetzelfde genre is www.econologie.info maar dat is aan ons, eh Targol? : Cheesy:


Nou, het is waar dat het voor nu 90% jij en 6% ik en 4% Olga is. de andere auteurs haasten zich niet om kaartjes te leggen : Cry:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 05/10/06, 14:00

Targol schreef:
Christophe schreef:Nou ja, als het niet in hetzelfde genre is www.econologie.info maar dat is aan ons, eh Targol? : Cheesy:


Nou, het is waar dat het voor nu 90% jij en 6% ik en 4% Olga is. de andere auteurs haasten zich niet om kaartjes te leggen : Cry:


Nou, het maakt niet uit hoeveel %... het belangrijkste is om mee te doen...

ps: Olga is eigenlijk mijn kleine zusje (10 jaar oud) (hihihihi ik heb haar goed opgevoed hè) : Cheesy:
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/10/06, 14:09

Christophe schreef:ps: Olga is eigenlijk mijn kleine zusje (10 jaar oud) (hihihihi ik heb haar goed opgevoed hè) : Cheesy:


Ik wist dat het je kleine zusje was, maar niet dat ze 10 was.
Ik word er niet jonger op, je hebt een zus die bijna zo oud is als mijn oudste zoon : Cry:

Hoe dan ook, het geeft hoop om te zeggen dat de volgende generatie zich betrokken voelt bij de problemen van de planeet.

De generatie van de 68-jarigen profiteerde van de consumptiemaatschappij, de volgende generaties ruimen hun afval op :onheil:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten