De Paldeoliaanse zaak: wat moet er gebeuren? Jouw mening?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

De Paldeoliaanse zaak: wat moet er gebeuren? Jouw mening?

par Christophe » 18/09/06, 12:57

Speciaal onderwerp maar dat volgt het gedrag van Padeolien op dit onderwerp: https://www.econologie.com/forums/l-avis-d-u ... t2305.html

Paldeolien schreef:
Christophe schreef:Stop alsjeblieft met je paranoïde ! Als ik je woorden bevestig, zou ik je persoonlijk richten? Ik dacht aan forums futura Science of the inquisiteur of Science .... bijvoorbeeld.


Dat is alles, ga je gang, alsof ik paranoïde ben, ik zie geen speciale effecten waar alleen vonken zijn. En waarom heb je het over futura; het "is het niet" heeft geen betrekking op futura.
Je probeert de vis te verdrinken.
Voor een man die aan een motor heeft gewerkt, lijk je een beetje op de ingenieurs waar NLC het over heeft, weet je zeker dat je weet hoe je een schroevendraaier moet vasthouden?
Je maakt me eigenlijk te veel aan het lachen.
Blijf grillen, je denkt dat je me zult bespotten, maar daar zink je alleen.
En je hebt mijn vragen niet beantwoord. Je geeft je mening niet over specifieke vragen.
Hoe dan ook, zo omzeilen, het is beter, en ik ben een paranoïde.
Je hebt medelijden met me. Besef je het niet eens? of je beseft met opzet niet wat je zegt en wat je heel vrijwillig tussen de regels schrijft.

Kortom, aangezien ik zie dat je eindelijk heel erg eerlijk bent, breek ik en deze keer kom ik niet meer terug.
Het is jammer dat ik op het idee kwam om je plannen en animaties te sturen van een individuele windturbine met tegengesteld draaiende propellers.
Ik heb ook een ander plan met bladen die automatisch veren, afhankelijk van de rotatiesnelheid.

Bah, je zult niets hebben, en je zult me ​​meer zien.
het had leuk kunnen zijn op je site ...
het had je geloofwaardig kunnen maken...


Naar aanleiding van deze reactie vraag ik uw mening: wat vindt u van de mentale toestand van deze persoon? En zijn rol hierin?
Hij is al verbannen vanwege zijn ernstige beledigingen tegen leden van de forum en na een paar weken komt hij terug om het opnieuw te proberen dat ik absoluut niets heb gedaan!

Ik denk gewoon dat hij ofwel niet kan lezen, of hij heeft problemen met het begrijpen van de Franse taal, of hij is geestelijk gehandicapt...

Omdat het een nogal subjectieve mening is, had ik graag uw mening gehad over de Padeolien-uitwisselingen over dit onderwerp:
https://www.econologie.com/forums/l-avis-d-u ... 05-10.html

Het begint allemaal met mijn reactie op zijn eerste bericht hierboven... Eerlijk gezegd ben ik sceptisch...

Ik vraag daarom de mening van vaste leden van de forum en in het bijzonder moderators over het onderwerp alvorens een gezamenlijk besluit te nemen...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 18/09/06, 13:11

Ik heb op het bericht in kwestie geantwoord voordat je dit creëerde.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 18/09/06, 13:16

Ik wilde (maar toen, op dit moment) schrijven: "Padéolien, begin je opnieuw?)

Ik vind zijn interventies overdreven, vooral op een post die is geïnitieerd door een van onze tegenstanders. Het maakt geen reclame voor het huis!
Was hij niet degene die je al in augustus hebt verbannen?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

par Misterloxo » 18/09/06, 13:18

Ik heb ook geantwoord op de andere post, te snel...

8)
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 18/09/06, 13:19

elephant schreef:Was hij niet degene die je al in augustus hebt verbannen?


Dus precies... Zoals hierboven gezegd...

Goed volgens je 1e reactie dan zou de pb niet van mij komen... pfff ik ben gerustgesteld : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 18/09/06, 14:12

Nou, ik begreep niet waar de controverse vandaan kwam, dus las ik het onderwerp opnieuw, en ik begrijp echt niet waar het conflict vandaan komt.

Het "we hebben er nog een gezien, nietwaar", had naar mijn mening echt niets tegen Paldeolien.
Dus Paldeolien als je ons leest: goed lezen en rustig aan!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 18/09/06, 14:16

Ik had een verdomd privébericht, deze persoon is gek, ik sluit het onderwerp en verwijder hem uit de forum.
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

par Targol » 18/09/06, 14:23

Christophe schreef:Ik had een verdomd privébericht, deze persoon is gek, ik sluit het onderwerp en verwijder hem uit de forum.


Voor het geval, noteer zijn IP, als hij zo gek is, komt hij misschien terug onder een andere bijnaam...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1

par Christine » 18/09/06, 21:30

Christophe schreef:deze persoon is gek. Ik sluit het onderwerp en schop hem eruit forum.


Eindelijk!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 18/09/06, 21:42

Targol schreef:Voor het geval, noteer zijn IP, als hij zo gek is, komt hij misschien terug onder een andere bijnaam...


Het heeft een dynamisch IP... dus door ze allemaal te verbannen loop ik het risico andere mensen te straffen...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 237-gasten