leg me uit.

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
chedavid
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 29/09/04, 15:30




par chedavid » 29/09/04, 15:47

dus:
mijn ouders hebben een citroën BX turbodiesel. hij heeft 250000 km gereden en we zouden graag willen weten of, als je het hebt over een normale motor, de methode van vermenging met ruwe plantaardige olie werkt bij ons type voertuig.
aan de andere kant heb ik een maffia', een peugeot 103 van de oude generatie, benzine, en rijdend op een tweetakt oliemengsel. wat te doen om er minder mee te kunnen vervuilen? Ik begreep niet al je uitleg helemaal.
dank u bij voorbaat.
David, 15 jaar oud.
ps: dsl Ik heb eerst deze zooi gezet. in het slechte forum.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 30/09/04, 18:59

Christophe antwoordde:


Voor de BX raad ik je aan de .pdf op deze pagina te lezen:
https://www.econologie.com/l-huile-veget ... s-120.html

Voor de maffia niet veel te doen.... misschien synthetische benzine? (200 L plantaardige olie + 5 L ontsmettingsalcohol, we mixen een paar dagen en we krijgen een synthetische essentie)

Of beter: een pantone-reactor opzetten (zie rubriek Pantone-project) op de site.

Ik ben de auteur van het rapport van de ingenieur
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 209-gasten