Kennisgeving per e-mail

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Kennisgeving per e-mail




par Targol » 04/09/06, 14:55

Hallo allemaal.

Ik wilde je vragen of de e-mailmelding van een antwoord op een thread waaraan je deelneemt correct werkt of niet.

Sinds vrijdag heb ik geen enkele econology-melding ontvangen terwijl de threads die ik volgde, zijn geëvolueerd.

Ben ik de enige of is het de econologie die een beetje in de war schopt?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 04/09/06, 17:46

hetzelfde voor mij, maar al voor de bug gebeurde het
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/09/06, 21:12

voor mij gaat alles goed, ik heb berichten van 1, 2, 3 en 4 september
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/09/06, 21:38

Voor mij werkte deze functie 1 of 2 maanden en daarna niets...
Ik kan me niet herinneren dat ik iets in mijn instellingen heb veranderd...

Dat gezegd hebbende, aangezien ik dagelijks naar de site kom, is dit niet langer erg serieus. Bovendien is het beheer van mijn e-mails op "la poste.net" soms erg lang. Ik besteed mijn tijd liever aan de forum alleen in mijn mailbox... : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/09/06, 22:32

Ik ontvang meldingen, maar niet één per bericht
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/09/06, 09:20

Capt_Maloche schreef:Ik ontvang meldingen, maar niet één per bericht


Dat is normaal Kapitein, je ontvangt een melding wanneer een draad die je volgt de eerste keer verrijkt is, daarna geen enkele op dezelfde draad zolang je er niet bent geweest.

Het doel is om u te waarschuwen voor de evolutie van een discussie, niet om uw box te spammen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 05/09/06, 10:29

Vergeet niet het kleine vakje "Waarschuw mij als er een reactie wordt geplaatst" aan te vinken wanneer u antwoordt.

Meldingen zijn blijkbaar niet automatisch.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 05/09/06, 10:51

Ik heb deze opties nooit gevonden. Ik zal naar de oogarts gaan
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 05/09/06, 11:45

nialabert schreef:Vergeet niet het kleine vakje "Waarschuw mij als er een reactie wordt geplaatst" aan te vinken wanneer u antwoordt.

Meldingen zijn blijkbaar niet automatisch.


Het is leuk, Nialabert, maar we zijn niet zo neutraal als dat. :D
Het idee van de vraag was "werkt het, het werkt niet meer" en niet "hoe zorgen we ervoor dat het werkt?"

Als ik het voorbeeld van deze thread neem, staat er een link onderaan de thread met de tekst "stop met het volgen van dit onderwerp". Ik zou daarom een ​​melding moeten krijgen wanneer het verrijkt is (anders zou deze link "volg dit onderwerp" moeten zijn).

Ik ontvang echter niets ... : Cry:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/09/06, 12:17

Deblokkeer uw cookies, toch?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 259-gasten