Ernstig probleem met de server

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Ernstig probleem met de server

par Christophe » 26/08/06, 10:53

De dedicated server van de site is aangetroffen een zeer ernstig onderhoudsprobleem donderdag rond het middaguur : het crashte gewoon en werd gesneden door mijn gastheer!

Een nieuwe server wordt opnieuw geconfigureerd met de migratieproblemen die dit veroorzaakt ...

Je kunt hieronder een berichtje achterlaten omdat deze dagen behoorlijk verschrikkelijk zijn en voor Christine en mij proberen ...

Bedankt voor uw begrip en sorry voor de problemen ...
Dernière édition par Christophe de 26 / 08 / 06, 14: 56, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1

par pluesy » 26/08/06, 11:21

bravo christophe jij bent de beste
Ik weet dat je werk, je intelligentie en je vastberadenheid je huidige problemen zullen overwinnen en dat ze op een dag zullen worden beloond

wanhoop niet, we ondersteunen je
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 26/08/06, 12:09

Hallo christine en christophe!

toen ik zag dat ik geen toegang meer had tot econologie, dacht ik dat de webmaster een pose had aangenomen om op vakantie te gaan. De man! ... maar nee!
Hier hebben we me zojuist gewaarschuwd voor een serverstoring en christophe met liefde opgekropen durft de herconfiguratie aan :schok:

Zodat u meer dan veel geluk wenst; Het is vaak ook bij reparaties dat we het meest leren, omdat het zeldzaam is dat alles op wielen rolt.
Ik weet zeker dat volgende week alles geregeld zal zijn.

@ weldra!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 26/08/06, 12:21

Bedankt voor uw steun ...

Hoe heb je hier kunnen komen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1

par pluesy » 26/08/06, 12:30

Ik hem en gaf de info door, je wilt me ​​niet, hoop ik .... : Cheesy:
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 26/08/06, 13:35

Helemaal niet het tegendeel ... het was toen gewoon een valse hoop (ik dacht dat het "werkte" van lau's ...) nou ik ga terug naar mijn * .php .... : Cry: : Cry: : Cry:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 26/08/06, 14:52

Hier is het rapport van de lopende en / of opgeloste bewerkingen:

1) Dingen die werken:

1) hen forums behalve enkele afbeeldingen (avatar) en de galerij. Dit moet maandag worden opgelost.
2) de winkel (maar het is nog steeds een test, vandaar de beperkte toegang voor nu)
3) de site werkt gedeeltelijk (zie hieronder)


2) De "positieve" punten met betrekking tot deze servercrash:

1) Geen gegevensverlies (behalve bericht donderdagochtend) forums.
2) Geen gegevensverlies in de winkel (geen bestelling wordt daarom niet gehonoreerd!).
3) Geen verlies in de inhoud van de site maar de downloads blijven voorlopig ontoegankelijk ...
4) Verbeterde serverbeveiliging (passief en actief)

2) Dingen die misgaan:

1) .com-beheer levert problemen op en dit zal niet correct worden opgelost vóór maandagmiddag.
2) Het herschrijven gaat verloren omdat de nieuwe server (voorlopig) niet compatibel is in de hoop dat dit snel zal gebeuren.
3) Geen sitemap gaat (.xml) vanwege 2)
4) Downloads (5Go) worden geleverd wanneer en wanneer.
5) Pb met de tekens in de map.
6) Veel dode links op de site ... ze worden opgelost als en wanneer ...

Er moet nog steeds een aantal bp zijn die hieronder niet wordt vermeld ... omdat ik sinds donderdagmiddag 8h sliep ... Ik heb een beetje moeite om alles uit te zoeken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

par Cuicui » 26/08/06, 15:01

Ik ben blij je te vinden. Veel geluk!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 26/08/06, 15:59

Hallo Cuicui, ook leuk je weer te zien ... vooral omdat ik geloof dat je het 1er-lid bent dat gebruik heeft gemaakt van de tijdelijke omleiding van het econologie.com-domein dat we zojuist hebben opgezet ... in afwachting permanente omleiding ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 26/08/06, 16:38

Beste Christophe:

Oef, ik was in staat om terug te keren naar de site via een link op een e-mail ontvangen op mijn e-mailaccount: ik vermoedde dat je niet staakte en dat er ergens een bleke qq was.

Goed zoals iedereen. Ik neem mijn geduld op en ik wens je veel succes met Cochise en Geronimo :D

Ik maak van deze gelegenheid gebruik om te proberen gegevens te stelen van de 'anderen'
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten