Onzin record verslagen !!!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Onzin record verslagen !!!




par Targol » 23/08/06, 13:00

NOMECOURT (AFP) - Vierhonderd drieënzestig trekkers die werden ingezet voor ploegen braken zondag een Frans record door gelijktijdig hetzelfde perceel te ploegen in Nomécourt (Haute-Marne).

De 463 trekkers ploegen tegelijkertijd een 40 hectare groot veld, zei Mickaël Masselot, woordvoerder van de Young Farmers van Haute-Marne, organisatoren van het evenement dat duizenden nieuwsgierige mensen verzamelde, bijna 20.000 volgens de organisatoren.

Het vorige record voor het gelijktijdig ploegen van percelen werd sinds 2005 bij het departement Somme gehouden (284 trekhaken).

Een gerechtsdeurwaarder was aanwezig om het record officieel vast te leggen, aldus de organisatoren.


Beeld


Genomen van de site lelombrik

Wanneer het broeikaseffect echt zorgwekkend wordt, komt dit neer op het zeggen: "mijn planeet, het kan me niet schelen" :onheil: :onheil: :onheil: :onheil:

Bovendien wed ik dat geen enkele reed met de HVB.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Record van ongeslagen geslagen !!!




par Christophe » 23/08/06, 13:15

Targol schreef:Wanneer het broeikaseffect echt zorgwekkend wordt, komt dit neer op het zeggen: "mijn planeet, het kan me niet schelen" :onheil: :onheil: :onheil: :onheil:


Nou nee pkoi? Stop daar niet, anders word je gek ... in dit geval werd het veld geploegd, dus het was nuttig ... : Cheesy:

Wat zou u in dit geval van motorsport vinden?
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Record van ongeslagen geslagen !!!




par Targol » 23/08/06, 13:32

Christophe schreef:Wat zou u in dit geval van motorsport vinden?


Wil je een openhartig antwoord?
Hier is er een die niet iedereen zal plezieren: het is een egoïstische manifestatie van bedrijven gevuld met contant geld en dat bestaat uit het maken van de technische excuses voor snelheid en macht en de menselijke excuses voor agressiviteit en van de competitie.

Persoonlijk geef ik op technisch niveau de voorkeur aan soberheid en de zoektocht naar niet-vervuiling, op menselijk niveau, solidariteit en wederzijdse hulp.

Zou me niet moeten uitnodigen !!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79292
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Record van ongeslagen geslagen !!!




par Christophe » 23/08/06, 13:39

Targol schreef:Zou me niet moeten uitnodigen !!!


Ik verwachtte zo'n antwoord, maar dat je alles wilt wat je nodig hebt om een ​​wereld te maken ... dan soms (uiterst zelden echter ... hoewel het op een motorfiets vrij gebruikelijk is) is er een overdracht van technologie van de concurrentie naar de commerciële markt ...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 23/08/06, 13:43

Toen ik motorsport naast dit soort AFP-verzending plaatste (van hetzelfde website), Hijg ik.

SYDNEY (AFP) - Australische en Nieuw-Zeelandse wetenschappers hebben vrijdag de start aangekondigd van een onderzoek van meerdere miljoenen dollars om winderigheid bij koeien te verminderen, waarvan wordt aangenomen dat dit de oorzaak is van de opwarming van de aarde.

"We willen energie-efficiënte koeien. We werken aan verteringsefficiëntie", zegt Dieter Adam, manager van de in Nieuw-Zeeland gevestigde Society for Livestock Improvement en partner van het "Biotechnology Partnership Fund Australië en Nieuw-Zeeland. "

"Wetenschappelijk bewijs geeft aan dat als koeien efficiënter melk produceren, ze minder methaan produceren," voegde Adam toe aan een gas dat waarschijnlijk een van de oorzaken van het broeikaseffect was.

Het onderzoek zal met name boeren helpen om de meest efficiënte diersoorten voor melkproductie te selecteren, zei hij.

In 2003 probeerde de Nieuw-Zeelandse regering boeren een methaanbelasting op te leggen en beweerde dat hun dieren verantwoordelijk waren voor meer dan de helft van de broeikasgassen van het land.

Maar de "schetenbelasting" was afgeschaft na sterke protesten van boeren.


Enerzijds verspillen we tonnen fossiele brandstof en slingeren we tonnen CO2 in de atmosfeer zodat vliegwielen de lucht in kunnen vliegen, anderzijds willen we een dop op de bodem van de koeien om te voorkomen dat ze vissen :schok: :schok: :schok:

We lopen op het hoofd, daar !!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Record van ongeslagen geslagen !!!




par Targol » 23/08/06, 13:50

Christophe schreef:Ik verwachtte zo'n antwoord, maar dat je alles wilt wat je nodig hebt om een ​​wereld te maken ... dan soms (uiterst zelden echter ... hoewel het op een motorfiets vrij gebruikelijk is) is er een overdracht van technologie van de concurrentie naar de commerciële markt ...


Ik ben het eens met het idee van de overdracht van techno en bovendien, zoals je dit soort reactie van mij verwachtte (bewijs dat je de Targol goed hebt begrepen :D ), Ik had dit argument verwacht (niet noodzakelijkerwijs van jouw kant, het is bovendien een argument "club" voor degenen die dit soort demonstraties willen rechtvaardigen).

Techno-overdracht, ja, maar welke techno's?
zeker geen anti-vervuilingstechnieken of gericht op soberheid?

Tenzij u er meer over weet dan ik (wat ik niet betwijfel), lijkt het mij dat de transfers liever zijn gericht op meer snelheid voor "gewone" voertuigen.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 23/08/06, 22:59

bof ... ze hadden plezier en bovendien nuttig!
ze vervuilden niet meer dan al die Belgen of Engelsen die wandelen de hele zomer op onze wegen!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 23/08/06, 23:36

voor velen die van berekeningen houden : Cheesy: : beter 1 uur geploegd met 100 tractoren of 100 uur met 1 tractor?
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 23/08/06, 23:37

te beantwoorden:
100H met een tractor !!



met pantone en natuurlijk zonnebloem! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 23/08/06, 23:41

100 H met een tractor, dus we zijn zeker niet geïrriteerd!

En op het berekeningsniveau: alleen om op de duif te komen, zullen we altijd minder vervuilen met 1 trator die zijn 100H gaat halen dan 100 tractoren die voor 1H zullen bewegen!
Capito pepito? !! : Cheesy:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten