Gebruikersrecensie van Land Rover op Pantone

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Gebruikersrecensie van Land Rover op Pantone




par Christophe » 12/08/06, 23:06

Gezien op: http://www.landroverfaq.com/viewsujet.php?p=6051

mutt schreef: Dus voor de mysterieuze maar oh zo opwindende montages (rollend in Land zonder vervuiling!) raad ik mensen met een open geest aan om de aanwezigheid van: QUANTHOMME.COM en ECONOLOGIE Goedenavond. Wat betreft de instructies voor de LDA-kit, het adviseerde alleen, uit het geheugen, om een ​​soort stop op de as te verwijderen... (in zeer algemene en niet erg technische termen, daar ben ik het mee eens). GOEDEAVOND ! VADER
Ja, maar met quanthomme en hun meet-panthome moet je naar het noorden rijden om het te laten werken..
Aangekomen op de Noordpool, wat doen we? Zet je de motor achterin?


Maar gelukkig doe/doen wij er alles aan om zo serieus mogelijk te zijn...vooroordelen zijn hardnekkig...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2

Re: Land Rover gebruikersrecensie op de Pantone




par Targol » 31/08/06, 15:13

Christophe schreef:Maar gelukkig doe/doen wij er alles aan om zo serieus mogelijk te zijn...vooroordelen zijn hardnekkig...


Je moet ook kijken waar de kritiek vandaan komt, Christophe. Een 4x4-coureur die zich uitspreekt over onderwerpen die hij niet beheerst en die (naar mijn mening) nog nooit een voet op deze site of op quant'home heeft gezet. En als je naar zijn avatar kijkt, lijkt het erop dat brandstofverbruik niet zijn eerste zorg is.

PS: Weet jij waar dat idee vandaan komt dat je naar het noorden moet rijden?
Zoals je kunt zien, is het pantone-gedeelte niet degene die ik het meest bezoek op de site. Ik heb niet de technische kennis om het probleem op te lossen. Aan de andere kant, van het weinige dat ik begreep, heb ik nooit gehoord van een kompas of ander apparaat dat dit soort positie zou kunnen rechtvaardigen....
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Re: Land Rover gebruikersrecensie op de Pantone




par Christophe » 31/08/06, 15:15

Targol schreef:PS: Weet jij waar dat idee vandaan komt dat je naar het noorden moet rijden?


Van meneer Pantone zelf...vanwege de NS-oriëntatie tijdens de inbraak...wat een enorme rokerij bleek te zijn...alle serieuze gebruikers zullen het je vertellen...
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 31/08/06, 15:17

Oké, bedankt om dat te verduidelijken.

Zoals wat, slechte communicatie kan de reputatie van de meest veelbelovende projecten ruïneren.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 31/08/06, 15:23

Targol schreef:Zoals wat, slechte communicatie kan de reputatie van de meest veelbelovende projecten ruïneren.


Zeker... maar dat is niet alles... heb je het fiasco van mijn ontmoeting met Pantone gelezen? Anders is het door: Christophe Martz en de pantonemotor
et
mijn ontmoeting met pantone ging door
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 31/08/06, 15:46

Ik had het niet gelezen, maar ik heb mijn fout verbeterd. : Cheesy:

Het is zeer verrijkend. Kortom, als we het samenvatten, stuitte M. Pantone bij toeval op iets enorms, maar omdat hij noch de middelen noch de vaardigheden had om zich in het onderwerp te verdiepen, diende hij een patent in zodat niemand de baby terug kon nemen zonder hem royalty's te betalen. :frons:

Als hij ooit zijn memoires wil schrijven, kun je hem altijd de volgende titel aanbieden:
"Paul pantone of hoe te voorkomen dat de mensheid vooruitgaat door het zoeken naar persoonlijk gewin."
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/08/06, 16:30

Dag

Het is zeer verrijkend. Kortom, als we het samenvatten, stuitte M. Pantone bij toeval op iets enorms, maar omdat hij noch de middelen noch de vaardigheden had om zich in het onderwerp te verdiepen, diende hij een patent in zodat niemand de baby terug kon nemen zonder hem royalty's te betalen.


Geen enkele Pantone heeft zojuist het Chambrin-systeem vereenvoudigd, dat vrijwel op dezelfde manier werkt, ondanks alles wat Pantone omringt, voor degenen die het hebben meegemaakt, zijn er verschillende dingen die in deze woorden blijven hangen en andere die volkomen gek zijn, aangezien maar weinig mensen 100% panton-bewerking doen
zoals pantone deed.
Waterdoping is een variant van het panton dat tot ons komt vanaf de eerste vergadering van de heer G en er zijn te veel geavanceerde cijfers over de opkomst en excentrieke verklaringen die hebben geleid tot het in diskrediet brengen van waterdoping.
Fabrikanten blijven echter ERG's op de motoren plaatsen terwijl ze ERG's in pantonwater zouden kunnen plaatsen.
Kijk naar de reactor van Lamelle bij woningen, het lijkt steeds meer op de Chambrin-assemblage..maar het mist iets.. Dat had Chambrin in zijn tijd wel begrepen.
Als het alleen voor de economie is, dat de jongens een panton monteren, zou het gemakkelijker zijn om met friet op een diesel te lopen, toch heeft de panton meer zijn rechtvaardiging, vermindering van geuren door de motor meer water te laten verbruiken, komen we bijna tot dezelfde resultaten als diesel, ik heb het over een paar.
de efficiëntie van de panton is meer aanwezig bij het gebruik van motoren met brandstof van mindere kwaliteit of motoren met slechte prestaties, waar er ook sprake is van slechte verbranding, dit is wat verklaart waarom op een diesel die forceert of rolt bij uitputting de verbranding slecht wordt de panton heeft al zijn efficiëntie.
Te lang heb ik geprobeerd mijn verbruik te vergelijken bij 100km/u, waarbij de dieselmotoren het niet erg druk hebben en dus in goede verbrandingsconditie zijn, en nu maak ik de vergelijking bij hogere snelheden..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 280-gasten