Lid- of downloadprobleem

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Lid- of downloadprobleem




par Christophe » 09/07/06, 15:02

We merkten dat veel mensen het "leden"-systeem van de site niet helemaal begrepen. Waarschijnlijk omdat we het zo slecht hebben uitgelegd (we werken momenteel aan een eenvoudiger en gebruiksvriendelijker systeem).

Niettemin is alle informatie beschikbaar op deze pagina: https://www.econologie.com/devenir-membr ... s-452.html
en dit zijn de belangrijkste:

1) Word lid

Om lid te worden en toegang te krijgen tot beschermde documenten, hoeft u zich alleen maar te abonneren op de nieuwsbrieven met behulp van het onderstaande formulier of het formulier in de rechterkolom bovenaan alle pagina's van de site.

Hiervoor hoeft u alleen maar een geldig e-mailadres in te voeren om lid te worden. Niet meer niet minder ! Deze registratie is volledig gratis.

De gebruikersnaam en het wachtwoord ontvangt u bij de eerstvolgende verzending van de Nieuwsbrief (ongeveer één verzending per week)

1 bis) Let op, het feit dat u "lid" van de site wordt, staat los van de registratie bij de forum of in de winkel.

2) Antimisbruik- en antispamsysteem

Om veiligheidsredenen en om misbruik te voorkomen, moet uw registratie worden bevestigd door een retourzending van u. Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat uw e-mail (hotmail, yahoo, caramail, wanadoo ...) onze berichten classificeert als SPAM, aan onze kant kunnen wij hier niets aan doen, in dit geval u moet uw e-mail opnieuw configureren om berichten van econologie.com toe te staan

3) Voor AOL-gebruikers

AOL-gebruikers pas op, de backlink lijkt niet te werken met de AOL-browser.

Als u onder Windows werkt, heeft u normaal gesproken nog steeds Internet Explorer op uw pc geïnstalleerd, maar AOL "verbergt" dit opzettelijk. Om het te starten heb je 2 opties:

a) Klik op "Start" en vervolgens op "Programma's". U zou 'Internet Explorer' moeten vinden en erop klikken.

b) Klik op "Start" en vervolgens op "Uitvoeren" en typ iexplorer in de opdrachtregel. Internet Explorer wordt automatisch geopend.

Over het algemeen raden we je aan om FireFox te gebruiken, dat je hier kunt downloaden.

4) Bescherming van de persoonlijke levenssfeer

De informatie die u ons geeft is vertrouwelijk en zal in geen geval aan derden worden verstrekt. Krachtens artikel 34 van de wet "Informatique et Libertés" nr. 78-17 van 6 januari 1978 heeft u het recht op toegang, wijziging, rectificatie en verwijdering van uw gegevens bij de webmaster van de site. .

U kunt zich op elk moment afmelden via hetzelfde formulier.
Dernière édition par Christophe de 11 / 12 / 14, 15: 12, 4 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 09/07/06, 19:42

Als AOL 9.0-gebruiker kan ik me niet herinneren dat ik het minste probleem heb gehad tijdens mijn registratie (Alzeimer misschien).
"Neus minder" :? versies 7.0 en eerder waren inderdaad een onderwerp van conflict.

Sindsdien treden er nog steeds problemen op, maar die zijn meestal te wijten
naar internet explorer (de AOL-browser is slechts een façade boven IE6).
In dit geval gebruik ik bij voorkeur OPERA 8.0, firefox heeft me dezelfde problemen gegeven als IE6.
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 21/09/06, 16:37

Targol schreef:
Christophe schreef:Hij staat onder Mac le Bucheron, nietwaar?


Dus waarom dan IE5 gebruiken?

Misschien kunnen we deze discussie ergens anders aangaan?
want daar zijn we eerlijk gezegd HS!!!

We zouden hier verder kunnen gaan: https://www.econologie.com/forums/probleme-membre-ou-de-telechargement-t2035.html Bijvoorbeeld ?


Omdat ik nog steeds in OS 9 zit (9.2.2, de ultieme versie...)
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 21/09/06, 17:23

Tu as Opera 6.3 draaien onder dit besturingssysteem. Deze browser is vanaf het begin ontworpen om multi-platform te zijn. Het zal waarschijnlijk beter zijn dan IE, dat is ontwikkeld voor Windows en vervolgens is overgezet naar Mac...
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
nialabert
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 258
Inschrijving: 02/06/05, 22:32
Plaats: Genève




par nialabert » 21/09/06, 19:35

Targol schreef:[...]

Het zal waarschijnlijk beter zijn dan IE, dat is ontwikkeld voor Windows en vervolgens is overgezet naar Mac...


Ik geloof dat alles beter zal zijn dan IE : Mrgreen: : Cheesy:

Voor de lol...

“Plaats een firewall onder Windows, zoals een gepantserde deur op een kampeertent! »
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 25/07/13, 23:34

Christophe, ik probeer je een PM te sturen maar blijkbaar lukt het niet!
Kun je STP controleren?

Dank je wel!
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 26/07/13, 00:20

goed ontvangen, ik heb je net geantwoord...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 264-gasten