WK, bal en neuronen!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2

WK, bal en neuronen!




par zac » 25/06/06, 00:59

welkom

we zien dat pompoenduwers meer impact hebben dan het voortbestaan ​​van de planeet, er is niemand meer op econologie :onheil:

Gooi je tv het raam uit en ga naar de kleine zoizeaux, het is cooler dan 22 huidige idioten na de baballe :onheil:

hier was het mijn tirade van de wereld; de volgende maand maak jij die van de Tour de France : Cheesy:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 25/06/06, 11:42

Ik heb inderdaad een lichte daling van het aantal aanwezigen opgemerkt sinds de wereld... maar aangezien de periode ook overeenkomt met het einde van de schoolperiode en het begin van de vakantie voor veel werknemers, is het moeilijk om conclusies te trekken over de impact van de globaal.

Het zou leuk zijn voor informatie om de megaton CO2 te schatten die vrijkomt bij dit evenement (alles inclusief: speler, supporter, kroeg, bouw van stadions, journalist, fans, overconsumptie van elektriciteit etc etc...)... zo'n evenement is een uitkomst voor energieverkopers...

Maar hey, word ook geen extremist!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6931
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 25/06/06, 12:43

De terugval in opkomst viel mij ook op.
Maar tv-slots voor voetbalwedstrijden zijn niet continu.
Er is altijd plek voor wie wil.
Met de mooie dagen zijn de mensen misschien redelijk, en zonder hun tv weg te gooien, naar de Zozials in de natuur gegaan.
Aan de andere kant, Zac, ben je voor het weggooien van televisies; maar niet de microfoons?
Een tv is ecologischer dan een microfoon; het is net als carpoolen, veel mensen maken er gebruik van. De pc is een individueel systeem.
En we raden kinderen graag aan om buiten te gaan wandelen, in plaats van voor het scherm te blijven hangen, ook al betekent dat voetballen, buiten om stoom af te blazen...
Mensen kijken 2 tot 3 uur per dag tv. Maar degenen achter hun pc, het is 6 uur en meer!
Het is zelfs "verslavender" dan tv. Niet goed.
Christophe, maakt prognoses, op de meerprijs SS!… : Lol:
Migraine. Een bril dragen. Carpaal zenuw operatie. Geërgerd individualisme, zelfs autisme. Algemene hommel.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten