Reorganisatie van forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Reorganisatie van forums




par Christophe » 15/05/06, 11:56

Om Gegyx nog wat meer te storen : Cheesy: maar vooral om uw navigatie en de forum aangenamer, ik reorganiseerde de forums :

1) Creatie van een nieuwe forum "Nieuw alternatief transport: technologieën, beleid of organisaties." :

https://www.econologie.com/forums/les-nouvea ... -vf55.html

Ik heb de berichten die ik vond en die overeenkwamen met het onderwerp al verplaatst, maar als de moderators andere berichten over transport vinden, verplaats ze dan (door het oude bericht te verwijderen, alstublieft) :)

2) Verplaatsen van de Forum "Biobrandstoffen" in de sectie "Onconventionele motoren of brandstoffen"

3) Samenvoegen van forums "Gekregen" en "Humor"

4) Herformulering en/of reorganisatie (interne verplaatsing binnen dezelfde partij) van de beschrijvingen van de forums en/of onderdelen.

Als u opmerkingen heeft, aarzel dan niet.
Dernière édition par Christophe de 10 / 02 / 11, 11: 56, 2 keer bewerkt.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 16/05/06, 08:39

Hallo,
Sinds gisteren (15/06/2006) is de breedte van de weergegeven pagina's groter, het is noodzakelijk om de veldmuis te gebruiken om de hele pagina te zien, dit is niet erg praktisch. : Cry:
Dit gebeurt, voor zover ik heb gezien, alleen bij het bekijken van berichten in een sectie.
Is er een mogelijkheid om dit te repareren? :?
Dank u en @ + : Mrgreen:
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 16/05/06, 09:25

Econology schreef:Om Gegyx nog wat meer te storen : Cheesy: maar vooral om uw navigatie en de forum aangenamer, ik reorganiseerde de forums.

Als u hebt besloten de onderwerpen te reorganiseren, de te volgen stappen te verduidelijken en een woordenboek te kopen, kan dat ons alleen maar tevreden stellen.

Bibiphoque schreef:de breedte van de weergegeven pagina's is groter, het is noodzakelijk om de veldmuis te gebruiken om de hele pagina te zien, dit is niet erg praktisch. : Mrgreen:

Ja, het moet in het 19p-formaat van Christophe zijn... : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/05/06, 09:36

Bibiphoque schreef:Dit gebeurt, voor zover ik heb gezien, alleen bij het bekijken van berichten in een sectie.
Is er een mogelijkheid om dit te repareren? :?


Dat heb ik ook gemerkt, maar alleen met Internet Explorer... Ik zal aan het probleem werken...

gegyx schreef:om de te volgen stappen te verduidelijken


Als je de treden lichter wilt maken, heb je een LED-lamp nodig...hhihihihihi
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/05/06, 19:34

Econology schreef:Dat heb ik ook gemerkt, maar alleen met Internet Explorer... Ik zal aan het probleem werken...


Het is gerepareerd! :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
--Ex--
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 09/06/06, 16:42




par --Ex-- » 20/08/06, 13:52

Zou het mogelijk zijn om het onderdeel een andere naam te geven?

"Forum ecologie, besparingen, olie en hernieuwbare energie en pantone-motor van Econologie.com Index van Forum "

door een enkele

‘thuis’ bijvoorbeeld? omdat het dit soort dingen geeft als je in een onderwerp zit:

Beeld

Ik denk niet dat het nuttig is al deze details op dit niveau.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 20/08/06, 16:26

1) Nee, we kunnen de naam hiervan niet wijzigen, omdat dit de titel is van de forum en niet zomaar een "deel"

2) [Upgrade]: de "Zoek"-functie van de forum is nu beperkt tot geregistreerde leden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
--Ex--
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 36
Inschrijving: 09/06/06, 16:42




par --Ex-- » 20/08/06, 17:44

Oké, maar moeten we dan echt een titel geven?
De naam van de site is niet genoeg?
Hoe dan ook, ik zei het zo.
Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/11/06, 10:36

Een nieuwe openen forum :
https://www.econologie.com/forums/liberalisa ... -vf62.html

Bedoeld, zoals de naam al doet vermoeden, om te praten over de volgende liberalisering van de energiemarkten...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/12/06, 17:50

Verbetering van forums:

1) Tekst en positie van sommige sub forums modifie

2) Creëren van subs forum:

Het econologisch laboratorium (Ik heb de verschillende onderwerpen over huidige en eerdere experimenten gekopieerd)

Rubrieksadvertenties en websitepresentatie

De prullenbak
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 219-gasten