[Upgrade] Release forums

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

[Upgrade] Release forums




par Christophe » 14/05/06, 13:01

Het geheel van forums en galerijen is nu beschikbaar voor alle bezoekers (zelfs niet geregistreerd bij forums ).

Dit zal een volledigere indexering van de site door de zoekmachines mogelijk maken (dus meer bezoekers op de forum/site ) en we kunnen in ieder geval niet voorkomen dat de verzamelaars zo goed herstellen...

Daarnaast heb ik de "Live from forum" en "De laatste 15 onderwerpen" die nu rekening houden met het "Pantone" -gedeelte en de Post-it / Aankondiging. Wat voorheen niet het geval was.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

Re: [Upgrade]Vrijgave van forums




par gegyx » 14/05/06, 13:22

Econology schreef:Alle galerijen zijn nu beschikbaar voor alle bezoekers (ook degenen die niet geregistreerd zijn voor forums ).

Inclusief de "Private Gallery" van geregistreerde leden?
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 14/05/06, 14:05

Nee, dit is het enige deel dat "privé" blijft, maar jij bent de enige die daar op dit moment iets heeft gepost... zo goed... blijkbaar is het niet helemaal in de mode!

ps: corrigendum je hebt niets meer in je privégalerij... : Cry: Ik vraag me af of de meeste leden van de forum kennen deze galerij... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 14/05/06, 16:08

Ik had foto-essays en meer persoonlijke dingen, documenten voor toekomstige interventies geplaatst. Ik heb ze onmiddellijk verwijderd, na de aankondiging.
Ik werd op de hoogte gebracht van de oprichting van een privégalerij door de aankondiging van Christophe en door de vermelding "persoonlijke galerij", duidelijk zichtbaar, rechtsboven op de banner bovenaan de pagina, die sindsdien is verdwenen. .

:pijl: Om er nu toegang toe te krijgen, moet u een aangesloten lid zijn, op uw profiel klikken of dat van een ander lid en op "privégalerij van xxx" klikken.

Het is aan, tussen toegestane downloads en toegang, het downloaden van afbeeldingen, documenten, meer ImageShack, galerij met fotodocumenten, privé, open toegang en geen duidelijke methode nodig, om de armere de juiste manier uit te leggen, er is genoeg om de neuronen in de war te brengen .

-- Evenzo heeft een lid in de "galerijen voor iedereen" niet de mogelijkheid om een ​​slecht opgesteld document te corrigeren, of op zijn minst te verwijderen, en het te vervangen door een beter uitgevoerd document, terwijl het oorspronkelijk de auteur van de bijdrage, is als zodanig "gemarkeerd".
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/05/06, 09:40

gegyx schreef: en door de vermelding "persoonlijke galerij", duidelijk zichtbaar, rechtsboven op de banner bovenaan de pagina, die inmiddels is verdwenen.


Oh die link had ik nog niet gezien... : Cheesy: Misschien omdat ik een admin ben?? Je bent er zeker van dat je het niet verwart met "Fotogalerij" die er nog steeds is ... Ik heb het net een "tandje" naar links verplaatst ... aangezien de meest rechtse link de verbindings- / ontkoppelingslink is (Trouwens, ik ik ga de lelijke spelling fote corrigeren, het is een verband dat gezegd moet worden!!). Ik zal het een paar keer proberen.

gegyx schreef: :pijl: Om er nu toegang toe te krijgen, moet u een aangesloten lid zijn, op uw profiel klikken of dat van een ander lid en op "privégalerij van xxx" klikken.


Je hebt gelijk, ik ga een harde link toevoegen om reclame te maken voor dit systeem...

gegyx schreef:Het is aan, tussen toegestane downloads en toegang, het downloaden van afbeeldingen, documenten, meer ImageShack, galerij met fotodocumenten, privé, open toegang en geen duidelijke methode nodig, om de armere de juiste manier uit te leggen, er is genoeg om de neuronen in de war te brengen .


Nogmaals, ik ben het met je eens, ik heb in 1 maand meer wijzigingen aangebracht aan de forum dat het over 2 jaar... zo noodzakelijkerwijs storend kan zijn voor de bewoonde wereld... Mijn oprechte excuses aan degenen die ik heb gestoord... : Cry:

op deze : https://www.econologie.com/forums/a-propos-d ... t1805.html

Trouwens, ik heb zojuist de galerij-uitleg hier toegevoegd: https://www.econologie.com/forums/comment-me ... t1176.html

En bij elke wijziging creëerde ik een onderwerp over de forum typ [Upgrade] om het aan te kondigen en de nodige uitleg te geven...

gegyx schreef:-- Evenzo heeft een lid in de "galerijen voor iedereen" niet de mogelijkheid om een ​​slecht opgesteld document te corrigeren, of op zijn minst te verwijderen, en het te vervangen door een beter uitgevoerd document, terwijl het oorspronkelijk de auteur van de bijdrage, is als zodanig "gemarkeerd".


Arf Ik wist het niet...(ik heb alleen getest als Admin of het is mogelijk dus ik dacht dat het voor iedereen mogelijk was...) maar ik kan er niet veel tegen doen... .Behalve de galerij modereren...

ps: u kunt dus uw privé-afbeeldingen herstellen en sorry voor het ongemak... : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/05/06, 09:50

reps: Ik heb net de "release" van de privégalerijen getest en ik zag geen "Privégalerij"-link bovenaan de site verschijnen... Dus ik heb de privégalerijen opnieuw vergrendeld en ik zal vanavond een link plaatsen bovenaan forum
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 15/05/06, 11:21

[quote="Econologie"]
de meest rechtse link is de verbindings-/ontkoppelingslink (trouwens, ik ga de lelijke spelling corrigeren, het is de verbinding die moet worden gezegd!!).


Log in? Dat is Frans toch? Het juiste woord is verbinding.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/05/06, 11:35

Cuicui schreef:Log in? Dat is Frans toch? Het juiste woord is verbinding.


Oh? Nou, het is paradoxaal met "wij verbinden" dus... Sorry, ik ga een woordenboek kopen : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 227 gasten