Spade kusjes...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Spade kusjes...




par Christophe » 09/05/06, 12:38

De Apte-vereniging kan problemen hebben met de naam van zijn Spad-kit in het geval van een aanzienlijke ontwikkeling, in feite is het de naam van een bedrijf en software.

http://www.spadsoft.com/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 09/05/06, 20:57

Absoluut, ik bevestig!

Het is software voor het uitvoeren van data-analyse / datamining.

Ik gebruikte het vooral voor factoranalyse.

Het is alweer een tijdje geleden (in 1998-1999) : Cheesy:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

Brandstof besparen loont!




par camel1 » 09/05/06, 23:24

Hallo vrienden!

Nou, onlangs bracht mijn vriendin me een advertentie voor een brandstofbesparend systeem, met een internetadres, hier is het:
http://www.rhp-system-france.com/presentation.html

Ik heb goed gelachen, en jij?

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
camel1
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 322
Inschrijving: 29/01/05, 00:29
Plaats: Loire
x 1
Neem contact op met:

SPAD...




par camel1 » 09/05/06, 23:35

Ah ja, ik was het bijna vergeten, ik herinner me mijn oudoom (de broer van mijn grootvader) die me vertelde dat hij een SPAD had bestuurd tijdens de oorlog van 14/18.

Toen ik dit acroniem weer zag verschijnen op de forum pantone, het zette me meteen aan het denken.

Ik denk dat die kwestie van anterioriteit alle andere overtreft!

Als je wilt zien hoe het eruit ziet, ga dan hier:
[url]http://storage.mfa.free.fr/SpadXIII.html##top[/url]

Anders geeft een zoekopdracht op google "spad" een indrukwekkend aantal antwoorden, waarvan sommige echt niets met de schmilblik te maken hebben!!

Lachend!

Michel
0 x
We waren op het randje, maar we hebben een grote stap voorwaarts ...
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 10/05/06, 08:27

het hangt allemaal af van hoe de naam werd beschermd

inderdaad, een naam kan slechts worden beschermd voor één activiteit, één sector, zonder deze voor iedereen te beschermen.

gelukkig maar, want de namen zijn niet oneindig!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 10/05/06, 09:14

Hallo kameel!

Het is een tijd geleden...
Voor de RHP hoeft u zich geen zorgen te maken, hoe meer brandstof duurder wordt, hoe meer wonderproducten zoals deze zullen zijn en geen enkele werkt (tot nader order) echt (behalve psychologisch)...

Voor de SPAD in de luchtvaart als (ex)fan van luchtsimulatie had ik er ook over gehoord...maar het is een model geen merk als?

Superform schreef:het hangt allemaal af van hoe de naam werd beschermd

inderdaad, een naam kan slechts worden beschermd voor één activiteit, één sector, zonder deze voor iedereen te beschermen.

gelukkig maar, want de namen zijn niet oneindig!


AH goed ? Dus we zouden een lingeriewinkel Mac Donalds kunnen noemen omdat ze geen fastfood verkopen?

Eerlijk gezegd heb ik hier ernstige twijfels over...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 12/05/06, 08:55

in feite, wanneer we een verzoek om stand van de techniek indienen bij de organisatie die het beheert, geven we de activiteitensectoren waarin we geïnteresseerd zijn.

een merk als MC Do zal uiteraard hun merk op ALLE activiteitengebieden beschermen, ze hebben de middelen om dat te doen, maar voor de SPAD denk ik niet dat dat het geval is
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 12/05/06, 09:18

Econology schreef:Voor de RHP hoeft u zich geen zorgen te maken, hoe meer brandstof duurder wordt, hoe meer wonderproducten zoals deze zullen zijn en geen enkele werkt (tot nader order) echt (behalve psychologisch)...


Wacht, het werkt waarschijnlijk op hun RPH-systeem: het staat op hun site, het is getest door een site boven alle verdenking: tuning-project.com : Lol:

... in ieder geval bewijst het één ding als het is goedgekeurd door een tuningsite: het is nutteloos, je kunt ermee pronken maar het is nutteloos!!!
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 281-gasten