Econologie.biz

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Econologie.biz




par Christophe » 06/05/06, 14:39

Sinds enige tijd werken we aan een professionele gids voor milieu en energie: http://www.econologie.biz

Deze site is een professionele directory gemaakt in samenwerking met Google, met als doel u sites aan te bieden met als thema ecologie, econologie en milieubescherming.

De kenmerken van deze map zijn:

◊ Er wordt naar veel categorieën verwezen.
◊ Een keuze aan kwaliteitssites gerangschikt op onderwerp.
◊ Een snelle zoekmachine.
◊ De mogelijkheid om andere resultaten te verkrijgen door op de knop "Andere resultaten weergeven" te klikken.
◊ Dynamische resultaten van Google, voortdurend in ontwikkeling.


Het is 2 weken geleden dat ik het systeem heb getest en het lijkt redelijk goed te werken, maar het is niet duidelijk wat je zou denken.

Dus heeft u opmerkingen of kritiek over deze nieuwe site en eventueel suggesties voor categorieën of verbeteringen in relatie tot uw verwachtingen?

dank u

Bewerken 2010: Econologie.biz is uitgegroeid tot een aggregator van milieunieuws
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 12: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 06/05/06, 21:04

Kunt u deze invoegen in de econology-werkbalk?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 06/05/06, 22:28

Ja, geen zorgen, dat noteer ik en doe ik morgen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 07/05/06, 10:57

En dat is wat ik vond toen ik zocht naar "ruwe plantaardige oliën"!! raar linkje...

http://www.ecochip.eu/fr/fiches.php

.... en gegarandeerd voor het leven !!!

Als het werkt, wat heeft het dan voor zin om te pantoniseren?
Dernière édition par jean63 de 07 / 05 / 06, 11: 07, 1 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/05/06, 11:07

jean63 schreef:En dat is wat ik vond toen ik zocht naar "ruwe plantaardige oliën"!!

http://www.ecochip.eu/fr/fiches.php

Als het werkt, wat heeft het dan voor zin om te pantoniseren?


Ik denk dat het kan werken (ik wilde erover praten op de forum maar dat vergat ik) ... maar het maakt alleen een arm mengsel ... met risico's voor de motor.

Ik heb in ieder geval nog steeds moeite om hun argument te geloven: meer koppel en minder verbruik.... Als het waar is, zou dat betekenen dat de fabrikanten vrijwillig het verbruik van hun voertuigen beperken.

Wat betreft de prijs: 400€ voor een chip die geen 50€ waard is...altijd de berekening van de winstgevendheid en niet van de werkelijke kostprijs...

Eindelijk, het lijkt me dat Autoplus dit of een ander heeft getest... Ik zal zien of het dit merk was of iets anders...

Bewerken: het is hetzelfde...

Beeld

Gerapporteerd naar het maximale vermogen en koppel is er nog winst te behalen! Dus ik zou niet zo categorisch zijn als Autoplus... Ik moet nog steeds dit vermogen/koppel gebruiken...
Dernière édition par Christophe de 06 / 10 / 10, 12: 12, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 07/05/06, 11:09

voormalige oceanische schreef:Kunt u deze invoegen in de econology-werkbalk?


Het is klaar ... Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het een beetje te optimaliseren, maar ach, aangezien er maar 20 regelmatige gebruikers van de bar zijn, weet ik niet of ik de moeite waard ben, zoals ze zeggen ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten