Econology 2 VERSION

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79123
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/07/04, 12:12

We zijn verheugd u te kunnen meedelen dat versie 2 (langverwachte;)) van econology eindelijk functioneel is!

Geen big talk: laten we naar de feiten gaan. Naast een veel grotere leesbaarheid zijn hier de meest interessante verbeteringen:

Nieuwe functies: - Toegang tot informatie: artikelen, documenten, downloads op een duidelijke en directe manier.
- De inhoud van de site (linksboven) in één oogopslag.
- Luister naar een Franstalige radiozender naar keuze
- Een interne zoekmachine rechtsboven.
- Mogelijkheid om gratis lid te worden voor meer interactie.
- Mogelijkheid om EcoMember te worden voor wie ons wil steunen.


Interactiviteit, u kunt: - nieuws plaatsen
- commentaar op artikelen en documenten
- stuur privéberichten naar andere aangesloten leden
- beantwoord de huidige enquête
- teken het gastenboek (nieuwe versie)
- abonneer u op de Nieuwsbrief.
Natuurlijk de forum is nog steeds functioneel en bovenal niet veranderd, u hoeft zich niet opnieuw te registreren.

We wensen jullie allemaal een heel prettig bezoek!

We willen ook graag bedanken: Christine, Cyril, Pierre, Olivier en Olive die ons waardevol hebben geholpen bij de ontwikkeling van deze nieuwe site.
0 x
pape
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/06/04, 10:04




par pape » 04/07/04, 18:49

Hallo Christopher,

En lang leve het CMS, het vergemakkelijkt de taak van het beheren van inhoudssites aanzienlijk!!!
Een ding om te corrigeren, je moet een afbeelding hebben die te breed is in je visual (of een frame dat geen relatieve grootte heeft) omdat ik niet de hele site in mijn venster zie (in de breedte). Het menu aan de rechterkant is afgesneden.
Anders neem ik de tijd om de inhoud te lezen, nu het gemakkelijker te vinden is :D
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79123
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 05/07/04, 21:30

ja g gezien het geeft problemen in 800x600 niet cool :(

aan de andere kant, als u zich registreert (word lid linksonder) kunt u ervoor kiezen om het menu alleen aan de linkerkant te plaatsen...zodat het uw leven gemakkelijker kan maken!
0 x
pape
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/06/04, 10:04




par pape » 05/07/04, 21:57

Het vormt pb daarbuiten ook. Ik heb een dubbel scherm, een 19" met 1280x1024 en een 15" met 1024x780. Ik heb net getest op de 15", het is niet goed, en op de 19 is mijn IE-venster groter dan 1024, en het werkt nog steeds niet.
Het gaat gewoon op volledig scherm op 19, dus het duurt 1280 om de site weer te geven.
Ik heb de bron bewerkt en ik vind 2 fouten:






Tekst om over na te denken: -



je hebt "" in plaats van " achter de achtergrond gif.
Dit moet de relatieve breedte van je achtergrond blokkeren, en bovendien begrijp ik niet waarom de breedte=100% tweemaal in dezelfde tag voorkomt!
0 x
pape
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/06/04, 10:04




par pape » 05/07/04, 22:02

Ik heb me zojuist aangemeld! Ik heb het probleem niet meer op de geregistreerde pagina, dus het moet alleen op de gastpagina staan.
Aan de andere kant is op deze nieuwe pagina de regel "online gebruikers" niet leesbaar (witte tekst).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 10/07/04, 13:28

Whaouhh het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest en nou, het schokte me al deze verandering! Het is duidelijk dat de site nu veel meer gericht is op "Gemeenschap" en dit is, geloof ik, zijn roeping.

Ik feliciteer u met deze wijziging, omdat ik daar vanaf het begin voor heb gepleit.


Lang leve econologie.com V2
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 267 gasten