Nieuw beheersysteem voor mailinglijsten

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Nieuw beheersysteem voor mailinglijsten




par Christophe » 27/04/06, 12:47

Na problemen die nogal insolvabel waren bij het ontvangen van de e-mails van bepaalde leden van de site, heb ik een nieuw systeem voor het beheer van de mailinglijst opgezet, waarvan ik hoop dat het betrouwbaarder en flexibeler is!

Ik zou de site-registratievak wijzigen en een registratievak toevoegen aan de forum als ik de implementatie "registratie bij niet kan automatiseren forum -> inschrijving op de mailing automatisch ".

Voordeel voor u : veel gemakkelijker om te kiezen tussen HTML- of TEKST-e-mails en om u af te melden. (fout met de oude versie). Geen snoepjes of verloren e-mails.

Voordeel voor ons : veel eenvoudiger beheer van schrijven en verzenden.

Uiteraard zijn de leden al geregistreerd (site + forum ) wordt automatisch geregistreerd op het nieuwe systeem. (als u standaard in TEXT-indeling wilt ontvangen, moet u uw parameters wijzigen).
Maar in elk geval zal het niet nodig zijn om opnieuw te registreren (Phew! :) ).

Gebruik voor eventuele opmerkingen / problemen de forum.
(ik weet eigenlijk niet zeker of het nieuwe systeem de problemen zal oplossen, dus als de vaste klanten me een handje / feedback van allerlei aard zouden kunnen geven, zou ik het op prijs stellen ...)

Merci.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 27/04/06, 15:38

Voila Ik heb het nieuwe systeem opgezet.

Als sommige stamgasten van forum zou het systeem kunnen testen dat leuk zou zijn.

Probeer alle mogelijkheden: registratie, afmelding, opmaak ... en kijk voor elke actie naar de verschillende e-mails die u (al dan niet) in uw inbox ontvangt.

Op dit moment heb ik een verplichte registratiebevestiging geplaatst (het is een beetje zwaarder maar het is geschiedenis om registratie door robots te vermijden ..)

Merci.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 01/05/06, 15:48

Ik kom importeer de e-mails van abonnees naar forum in de e-maildatabase.

Alle leden van de forums geregistreerd VOOR 1 mei ontvangt nu nieuws van de site via de nieuwsbrief.

Leden van forum ingeschreven NA 1 mei kan kiezen of u zich wilt abonneren op de nieuwsbrief. Het proces verloopt niet automatisch.

BELANGRIJK: indien niettemin geregistreerd in de forum u wenst niet langer een nieuwsbrief te ontvangen, voer eenvoudig uw e-mail in op het inschrijf- / uitschrijfformulier bovenaan op alle pagina's van de forum.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 306-gasten