Google-advertenties: adverteerders op zwarte lijst (GDF, TOTAL ...)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037

Google-advertenties: adverteerders op zwarte lijst (GDF, TOTAL ...)




par Christophe » 31/03/06, 17:25

Een bezoeker vertelde me over zijn verbazing om de UMP te zien in Google-aankondigingen over econologie ...

Ik was niet op de hoogte en ik vraag me af welk trefwoord van de site het plaatsen van een aankondiging van de UMP toestond ...

Ik heb de grote vervuilende industrieën die hun wapen willen vergroenen al geblokkeerd: GDF, Total, EdF, Areva .... enz. Enz.

Dus ik schrijf dit bericht voor 2 dingen:

1) U herhaalt dat de weergave automatisch is en dat ik niet de adverteerders ben. Door nadelen kan ik ze op de zwarte lijst zetten (verbieden hun weergave)

2) Gebruik de forum om me te vertellen over links die niets te maken hebben op econologie.com. Dank u bij voorbaat.
Dernière édition par Christophe de 16 / 02 / 13, 10: 13, 8 keer bewerkt.
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

mdr




par Yahi » 31/03/06, 18:52

het is grappig omdat toen ik je bericht las, er net onder in de google-advertenties:

Sarkozy president
Steuncomité Voor een rechtvaardiger Frankrijk.

Code: kiezen

www.sarkozy-president.org

Olivier Tazé - Politiek
Debatten en politieke uitwisselingen UMP, Young Active, Cannes

Code: kiezen

www.olivier-taze.com


goed, je komt er nog 2 op de zwarte lijst!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 31/03/06, 19:01

Blacklisted!

dank u :) Als er anderen zijn die de taak uitvoeren .... aarzel dan niet! :P
Dernière édition par Christophe de 01 / 07 / 07, 23: 19, 3 keer bewerkt.
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 31/03/06, 23:19

Het is echt gek dat de politiek overal bij betrokken wordt, aangezien ik op internet heb gezet dat ik een heteluchtmotor heb ontworpen, ontvang ik e-mails die, in feite, verontrustend zijn.

Gisteren ontving ik bijvoorbeeld een uitnodiging om naar een congres over de "democratisering van energieën" in Parijs te gaan, en dit congres wordt georganiseerd door de Franse communistische partij, zie je.
Ik heb de indruk dat we worden gevolgd en dat we niet aarzelen om degenen die voor een nobele zaak vechten, te gebruiken om stembiljetten te verzamelen.

Wat vreselijk is, is dat ik alleen een slechte BTS heb, geen baan.
Ik schreef een e-mail aan het ministerie van industrie, om hulp of advies te vragen in mijn project, het is een epos, lol
We hebben al een beperkt aantal tekens op hun site.
Dus ik vraag waarom ik beperkt ben, ze beantwoorden me per e-mail, dat ik korter moet schrijven.
Kortom, ik laat me niet neerleggen, ik stuur mijn hele e-mail naar de persoon die me heeft geantwoord, omdat ze per e-mail hadden geantwoord, ik was beperkter in karakters.
Ik ontvang nog steeds een reactie en ik word rechtstreeks naar de Anvar en de Ademe gestuurd, waarin wordt gespecificeerd dat mijn project zou worden gekost en dat als het niet concurrerend was in vergelijking met de energieën in dienst, hij zou geweigerd worden.
Nou, nou, ik geef het op, we kunnen niet concurreren met EDF.
Dit is waar we zijn.

Het is zielig, echt zielig, politici hebben geen ideeën, dus komen ze zichzelf helpen. En de kroon op het werk is dat ze absoluut niets te verdoemen hebben over de ecologie, het is alleen het geld dat telt.
Treurig, echt treurig.
Met het salaris van een minister kon ik een prototype maken.
Mouarf !!!! :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/04/06, 05:40

hallo Christophe

In plaats van blacklisters; u moet campagne voeren zodat we er allemaal op klikken. Hij zou je rondes brengen en hij zou ze minder laten om ons tot slaaf te maken !!!!!!!!!!
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 01/04/06, 10:21

zac schreef:hallo Christophe

In plaats van blacklisters; u moet campagne voeren zodat we er allemaal op klikken. Hij zou je rondes brengen en hij zou ze minder laten om ons tot slaaf te maken !!!!!!!!!!
@+
zac


Nee, want 80% van de bezoekers zijn geen vaste klanten zoals jij en ze zouden het niet begrijpen ... ze zouden deze site dan classificeren in de "verloste" of "corrupte" sites ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79304
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11037




par Christophe » 01/04/06, 10:23

Paldeolien schreef:Gisteren ontving ik bijvoorbeeld een uitnodiging om naar een congres over de "democratisering van energieën" in Parijs te gaan, en dit congres wordt georganiseerd door de Franse communistische partij, zie je.
Ik heb de indruk dat we worden gevolgd en dat we niet aarzelen om degenen die voor een nobele zaak vechten, te gebruiken om stembiljetten te verzamelen.


Ik ontving hetzelfde (op mijn hotmail en op econo) ... we moeten in dezelfde "lijst" staan ​​... : Cheesy:

Heb je SPAM gezegd?
0 x
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 01/04/06, 12:22

Lol, ik hallucineer, zeg dat ze daarvoor mensen betalen, pfff
Ze kunnen ons beter helpen onze ideeën te ontwikkelen.
Ha, publispam, wanneer u ons vasthoudt !!!
Let op, we kunnen misschien wat geld gaan halen voor onze projecten, met al het geld dat politieke partijen verduistert, zou er een manier kunnen zijn om iets te doen, : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/04/06, 15:41

Econology schreef:
Paldeolien schreef:Gisteren ontving ik bijvoorbeeld een uitnodiging om naar een congres over de "democratisering van energieën" in Parijs te gaan, en dit congres wordt georganiseerd door de Franse communistische partij, zie je.
Ik heb de indruk dat we worden gevolgd en dat we niet aarzelen om degenen die voor een nobele zaak vechten, te gebruiken om stembiljetten te verzamelen.


Ik ontving hetzelfde (op mijn hotmail en op econo) ... we moeten in dezelfde "lijst" staan ​​... : Cheesy:

Heb je SPAM gezegd?


welkom
Ik had er ook recht op; schade het biedt niet het vliegticket :onheil:
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 01/04/06, 15:51

Een idee, snel, een idee.
We beloven op hen te stemmen en voor elke stemming onderhandelen we over een pakket om onze uitvindingen tot leven te brengen.

: Mrgreen:

Het is mooi om te dromen !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 293-gasten