Lang leve de mobiele telefoons!! (:O(((

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Lang leve de mobiele telefoons!! (:O(((




par Bibiphoque » 27/03/06, 07:32

Hallo,
Hier is een interessante link:
http://www.teslabel.be/lirradia.htm
Qu'en pensez-vous?
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 27/03/06, 10:19

Ik denk dat dit 50 minuten durende rapport het vrij goed samenvat:
https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=2497

(Een klein verslag is altijd prettiger om te zien dan een site te lezen...)
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 27/03/06, 10:59

Hallo Christophe,
Ja, helemaal met je eens, het is gewoon omdat ik denk aan mensen die verbinding maken vanuit hun werk, of soms hebben ze filters geïnstalleerd.. :schok: (Net als ik, geen geluk, geen "geluid en licht")
++ : Mrgreen:
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
bojourvous5094
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 212
Inschrijving: 20/03/05, 20:11
Plaats: Levis, QUEBEC

Re: Lang leve mobieltjes!! (:O(((




par bojourvous5094 » 27/03/06, 23:30

Bibiphoque schreef:Hallo,
Hier is een interessante link:
http://www.teslabel.be/lirradia.htm
Qu'en pensez-vous?
@+

___________________

HERTZISCHE BESTRALING = Cellulair :!:


Persoonlijk ben ik niet bang voor dit type toestel. Maar het is waar dat de torens die het signaal uitzenden meer risico lopen...

Ik neem een ​​voorbeeld dat mij veel gevaarlijker lijkt ... Hier in Quebec hebben we verschillende hoogspanningswaterkrachtlijnen ... Ik zie verschillende huizen die heel dichtbij liggen ... Alleen al om deze lijnen te passeren horen we het gekraak van de stroom, het neemt ook toe met vochtigheid..
Elke constructie op honderden meters van deze transmissielijnen zou verboden moeten worden... Maar dit is niet het geval... Ik heb gevallen gezien waarbij de koeien van een boer elektrische schokken kregen als ze in de stal wilden drinken.... Het Elektriciteitsbedrijf zei niet verantwoordelijk te zijn voor deze situatie… Maar een deskundige, zei precies het tegenovergestelde… Hij probeerde beveiligingssystemen te plaatsen, maar deze problemen bleven bestaan….
De grond geleidde de stroming en de koeien hadden problemen…..

We hebben allerlei elektrische apparaten om ons heen die golven uitzenden... TV, radio, computers... mobiele telefoons... draadloze telefoons... Satellietemissies,...

Wat betreft de fysiologische effecten die in het document worden beschreven, kan vervuiling precies dezelfde schade aanrichten…. :schok:
______________

symptomen waargenomen bij het personeel van de Amerikaanse ambassade in Moskou: :!:

Dit syndroom omvat de volgende symptomen:

vormen van psoriasis en eczeem, inflammatoire en allergische huidaandoeningen,

• neurologische aandoeningen die verband houden met het perifere zenuwstelsel, waaronder prikkelbaarheid, zenuwdepressie, verlies van eetlust, moeite met mentale concentratie, problemen met visuele accommodatie,
• aandoeningen van de lymfeklieren, bij mannen,
• voortplantingsstoornissen (problemen tijdens de zwangerschap, complicaties tijdens de bevalling, kraambedaandoeningen),
• goedaardige tumoren bij mannen en kwaadaardige tumoren bij vrouwen,
• Hematologische veranderingen (leukocyten)
_________________

De oorzaken van deze problemen kunnen meerdere zijn...
:!:
Welke spionageapparatuur gebruiken de VS eigenlijk in Moskou?
Ik denk dat ze zeer krachtige apparaten hebben die niet in een register staan... : Lol: :P :!:
-----------------------
Voorbeeld:

Hong Kong, er zijn 7,291,400 mobiele telefoons….
Het is een prachtig laboratorium!
We zullen over een paar jaar zien of het de stress of de mobiele telefoon is die hen het eerst zal doden….. : Lol: : Idee:
0 x
We oogsten wat we zaaien ...
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 28/03/06, 09:06

Hallo,
Als we hier kijken:
http://www.ortho.lsuhsc.edu/Faculty/Marino/CV.html
en als je een beetje graaft, lijdt het geen twijfel meer dat elektromagnetische vervuiling soms positieve, soms negatieve invloeden heeft op levende wezens. Wat bekritiseerd wordt, is het gebrek aan transparantie en eerlijke informatie op deze gebieden.
En vooral de vele indicaties van leugens, zo niet formeel bewijs van de schadelijkheid bij stralingsniveaus die veel lager zijn dan wat momenteel gevorderd is. :schok:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 425 gasten