Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 06/02/21, 16:22

Nou, ik wijd mezelf, het verbrandt de vingers van sommigen, Wat moet er gebeuren met ABC2019, alles staat in de titel.
Dat is jouw keuze...
Persoonlijk vind ik het nadelig voor de goede werking van forum, en zelfs schadelijk voor de evolutie van de wereld.

Zeer actief omschrijft hij alles in zijn bekrompen en simplistische visie, de forum ademt niet, het blijft denken op nulniveau en in conflict.

Ik heb het allemaal gezien, ik stem voor "zeker buiten"!

PS: Ik ben verrast om tot zulke extremen te komen ...
3 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 06/02/21, 16:59

Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 06/02/21, 17:21

Ik twijfel er niet aan dat de JOGER's me het zwijgen willen opleggen, aangezien ik nooit een kans mis om hen te confronteren met hun tegenstrijdigheden, het is normaal dat ze me niet mogen. Ik zou gevoeliger zijn voor kritiek van mensen die niet tot deze groep behoren, maar ach, ik wacht af ...

Maar het zou me niet verbazen als degenen die tegen mij stemmen ook degenen zijn die een bijzonder sterke neiging hebben om hun tegenstanders in hun berichten te beledigen, in de "JOGER" -stijl, die vrij gemakkelijk zou moeten kunnen worden geverifieerd.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Wat te doen met ABC2019

par Christophe » 06/02/21, 17:23

Misschien wachten tot het einde van de AB-C-testervaring om een ​​beslissing te nemen ... hij die zoveel van cijfers en rigoureuze methoden houdt ...

bistro / anti-troll-methode-l-ab-c-test-c-est-parti-t16681.html

a) Seizoen 3 begint morgenavond ... kandidaten? : Mrgreen:

Persoonlijk met ABC is het Obamot die deze week aan het zwellen was ... dus ik zou het voor een 2e seizoen zien! : Cheesy:

Jij niet ?

b) Ik zal de cijfers na seizoen 3 publiceren ... maar zoals ik al eerder zei, blokkeer een lid dat zegt "te enthousiast", verhoog de deelname van meer dan 30% op het aantal geplaatste berichten! Meer duidelijk als we de niet-geposte berichten van dit lid afleiden! :schok: :schok: :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Wat te doen met ABC2019

par Christophe » 06/02/21, 17:24

ABC2019 schreef:Ik twijfel er niet aan dat de JOGER's me het zwijgen willen opleggen, aangezien ik nooit een kans mis om hen te confronteren met hun tegenstrijdigheden, het is normaal dat ze me niet mogen. Ik zou gevoeliger zijn voor kritiek van mensen die niet tot deze groep behoren, maar ach, ik wacht af ...

Maar het zou me niet verbazen als degenen die tegen mij stemmen ook degenen zijn die een bijzonder sterke neiging hebben om hun tegenstanders in hun berichten te beledigen, in de "JOGER" -stijl, die vrij gemakkelijk zou moeten kunnen worden geverifieerd.


Herinner ons alsjeblieft aan wie de JOGER's zijn ... JOE Ik herinner me mijn G en R, wie is het?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 06/02/21, 17:28

ABC2019 schreef:Maar het zou me niet verbazen als degenen die tegen mij stemmen ...

Ik geef je er een zodat je mijn standpunt goed begrijpt ... aangezien je geen idee hebt om "correct" te beschuldigen:
Beeld
: Mrgreen:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Wat te doen met ABC2019

par Christophe » 06/02/21, 17:30

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Maar het zou me niet verbazen als degenen die tegen mij stemmen ...

Ik geef je er een zodat je mijn standpunt goed begrijpt ... aangezien je geen idee hebt om "correct" te beschuldigen:
Beeld
: Mrgreen:


Ben daar ptdr!

Beeld
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 06/02/21, 17:32

Janic, Obamot, Guy, Electron, Reinoso

Om statistieken te maken, kunnen we hun laatste 50 berichten nemen en degenen tellen die niet direct agressieve termen en beledigingen bevatten jegens hun gesprekspartners, en u vergelijkt met anderen.

Als ik anders verwerpelijke berichten plaats, vertel me dan welke en waarom ik er rekening mee zal houden.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14823
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4302

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 06/02/21, 17:46

ABC2019 schreef:Janic, Obamot, Guy, Electron, Reinoso

Beeld
Ps: ga je "statistieken" ergens anders doen ... : Mrgreen:
Dernière édition par GuyGadeboisTheBack de 06 / 02 / 21, 17: 50, 1 keer bewerkt.
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 06/02/21, 17:49

ABC2019 schreef:Ik twijfel er niet aan dat de JOGER's me het zwijgen willen opleggen, aangezien ik geen kans mis om ze voor hun tegenstrijdigheden te plaatsen, het is normaal dat ze me niet mogen.

Persoonlijk plaats je mij niet voor mijn tegenstrijdigheden, maar voor je bekrompen zicht dat elk probleem vervormt en je hoort niets met een verbreding van het zicht, dus ja, dat irriteert, dus beledigingen. Het beste is dat je ergens anders gaat vervuilen.

Bewijs van uw bekrompen zicht.
Een elektronische versterker versterkt het vermogen met een factor A.
Als het ingangsvermogen nul is, is de uitgang, A x 0 = 0,
het uitgangsvermogen is nul, behalve de intrinsieke ruis van de versterker.

Nu plaats je een witte ruisgenerator op de ingang van versterker A.
Aan de uitgang heb je deze witte ruis versterkt met een factor A.
Als u niet te kwader trouw bent, moet u tot die tijd akkoord gaan.

Nu vervang je de ingangsgenerator voor witte ruis door een weerstand.
Aan de uitgang heb je de witte ruis van de ingangsweerstand, vermenigvuldigd met een factor A.
Het uitgangsvermogen kan behoorlijk worden misbruikt, als A groot genoeg is.
Voeg alsjeblieft niet toe dat witte ruis een gemiddeld vermogen van nul heeft (wat waar is, net als de 50Hz-sector ...) maar niet-nul effectief vermogen, net als de 50Hz-sector, zoals iedereen weet.

Dus hoe durf je te beweren dat een weerstand geen stroomgenerator van witte ruis is?
Als dit het geval was, zou er aan de uitgang van versterker A nul zijn en geen nuttig effectief vermogen.

Nog steeds uw enge kijk op thermodynamica.
Ja, in het woord "thermische fluctuaties" zijn er minstens twee temperaturen, dus de weerstand is op geen enkele manier in tegenspraak met de thermo, door als generator te werken, aangezien er in de tijd inderdaad een variatie in temperatuur is (klein en snel)

En we zouden dit soort voorbeelden tot in het oneindige kunnen vermenigvuldigen, waarbij het 1000 berichten kost voordat je het eindelijk eens bent en dan op de 1001e eindelijk het niet eens bent en we vertrokken ......... ....

Dus als je me belt om mijn tegenstrijdigheden onder ogen te zien, het feit dat je me onzin in de bar verzet, ben ik het met je eens.
Behalve dat ik je onzin in de bar zat ben.
Dernière édition par eclectron de 06 / 02 / 21, 17: 58, 2 keer bewerkt.
2 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten