Straffeloosheid voor een moordenaar: diesel (brandstof)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Straffeloosheid voor een moordenaar: diesel (brandstof)




par Bibiphoque » 10/03/06, 11:17

Hallo,
Bij toeval kwam ik deze bestanden tegen:
http://fractales.inria.fr/~louchet/perso/diesel.html
Wat te denken? :schok:
@+
PS Ik zal het ergens anders plaatsen, het heeft hier geen plaats
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/08/06, 22:06

het maakt ons in elk geval niet uit of we benzine, diesel of escampette perlinpinate gebruiken, we rijden vooral belastingen, dat de overheden het belastingstelsel veranderen en als we eerlijk belaste ahornsiroop moeten rijden, zullen we dat doen!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/08/06, 23:17

Dag

benzopyrenen
In 1984 had het bedrijf Calspan (Buffalo, Michigan) aangetoond dat de concentratie van benzopyrenen in de output van dieselmotoren voor passagiers ongeveer 100 keer hoger was dan in zware dieselmotoren (en in een te verwaarlozen concentratie in benzinemotoren).


Alleen al zo'n uitspraak 100 keer hoger, doet me serieus twijfelen aan deze maatregel,
Na veel motoren te hebben gedemonteerd, zie ik niet het verschil in ontwerp tussen een grote diesel en een kleine diesel, wat zo'n bewering rechtvaardigt, dat uitleg zou vereisen ...
Om deze reden weigeren de grote oceaanstuurmotoren bijna niets! We moeten niet als koffers worden meegenomen, ik heb geen pols op mijn rug ...
Gezien de bron van dit rapport, zien we de neiging van de auteur om de Amerikaanse markt voor benzineauto's (heel weinig autodiesel) te beschermen, niet populair gemaakt door een goed georganiseerde advertentie.
en anderzijds grote dieselwagens met zeer weinig benzine beschermen, of liever niet de vrachtwagenindustrie opjagen, als het boos wordt verlamt het de hele economie!
Tot die tijd, tel het aantal vrachtwagens op de wegen om een ​​idee te krijgen van de omvang van dit vervoermiddel.

Ik zag dezelfde negatieve publiciteit op de inductiekookplaten die niet in Amerika worden verkocht en die erg populair zijn in Europa. waarom de reden simpel is, ze produceren het niet, ze verkopen hun product liever, ze verkopen de keramische platen of je verbrandt jezelf door ze aan te raken ..
Ik ben geen onderwerp, maar het is alleen om aan te tonen dat ze beslissen wat goed en wat niet goed is.
We brengen de dieselmotor in diskrediet, deze torpedeerde alle studies en technologische vooruitgang op de Europese markt, ten koste van hun product ... maar ik denk dat het voor hen te laat is dat Toyota zojuist meer auto's heeft verkocht dan GM.

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Straffeloosheid voor een moordenaar: diesel (brandstof)




par denis » 20/08/06, 23:31

het is duidelijk !!! alles is gezegd,
Ik heb al deze details al lang opgemerkt: rookte nieuwe HDI-auto's, wees schoon :schok: , .de diesel stinkt zelfs in afdalingen enz ... de diesel is daarom geldig voor lange snelwegreizen c alles!
zeker niet om brood te halen of kinderen naar school te brengen!
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 281-gasten