Deconologie (de wetenschap van een grapje).

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

Deconologie (de wetenschap van een grapje).




par voormalig Oceano » 02/03/06, 22:33

Jacquot cruise, de cruise die u nodig heeft!

Als ze het niet verpest hebben...

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 03/03/06, 12:26

deze opstelling is geweldig! ben jij het die het gemaakt heeft?.....en bovendien is het waar van waar! of hoe het geld van de belastingbetaler het beste kan worden gebruikt. :onheil:
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 03/03/06, 15:46

Nee, ik vond het op een andere site over olie en ik vond het te mooi om het niet met jullie te delen...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/03/06, 15:51

Dit bestand irriteert me serieus ==

Ik vraag me af wat het kost "in CO2" alle controverse rond de clem ... (A / R in India ...) maar dat GreenPeace natuurlijk niet meetelt ...

Ik mag dan de wereld schokken, maar ik denk dat een zinken op volle zee na het zuiveren van HC en zware metalen misschien de meest economische oplossing zou zijn geweest... (ijzer zal uiteindelijk altijd oxideren... en het asbest in water is niet kankerverwekkend)
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 30/05/06, 10:02

Econology schreef:Dit bestand irriteert me serieus ==

Ik vraag me af wat het kost "in CO2" alle controverse rond de clem ... (A / R in India ...) maar dat GreenPeace natuurlijk niet meetelt ...

Ik mag dan de wereld schokken, maar ik denk dat een zinken op volle zee na het zuiveren van HC en zware metalen misschien de meest economische oplossing zou zijn geweest... (ijzer zal uiteindelijk altijd oxideren... en het asbest in water is niet kankerverwekkend)


Hallo,
Amerikanen doen dat vaak, en ze creëren eilanden van leven in de zee op plekken waar niets overleefde, dat zag ik in een reportage!
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Deconologie (de wetenschap van een grapje).




par denis » 30/05/06, 10:36

Ik durf er ook aan te denken, maar asbest in het water is niet schadelijk? valt nog te bewijzen, kan verdund in water worden gefixeerd in vissen (kieuwen)?
Maar daar klopt het, qua vervuiling is het een top operatie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 30/05/06, 10:44

Als het voor meer sanitaire problemen zorgt om het schroot te bergen, is zinken de oplossing van het minste kwaad.
Econology, jij bent voor de oplossing, die je in het begin niet goed begreep:
https://www.econologie.com/forums/chouette-c ... t1553.html
: Cheesy:
Het is in de laatste Thalassa, waar ze het tot zinken brengen van een Amerikaans vliegdekschip 300 meter voor de kust van Florida op een zandbank lieten zien, om de reconstructie van een leefomgeving, flora en fauna te creëren en te bestuderen.
Gezonken op de dag dat de ex-Clémenceau vanuit Brest "in de haven" aankwam.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 21/06/06, 23:54

Over deconologie en CO2, nog erger!

-Het is niet echt magie, maar bijna, hoe coca-cola te laten ontploffen?
Simpel, door mentos toe te voegen.
Mentos bevat Arabische gom die inwerkt op de watermoleculen in de frisdrank door onder druk koolstofdioxide af te geven.
De lange versie voor wie houdt van...
http://www.koreus.com/media/mentos-soda ... ion-2.html

+ + +
:pijl: Meer uitleg, en een overtuigende Franse ervaring, moet worden onderstreept...
http://play.m0k.org/index.php/?2006/06/ ... -coca-cola
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 26/06/06, 19:06

: Lol: : Lol: : Lol: Uitstekend de menthos-shot, ik denk dat ik het ooit zou doen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 26/06/06, 20:07

Houthakker schreef:: Lol: : Lol: : Lol: Uitstekend de menthos-shot, ik denk dat ik het ooit zou doen!


In je buik? : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 245 gasten