Benzinepomp+vrouw=gevaar

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais

Benzinepomp+vrouw=gevaar




par bout » 20/02/06, 14:04

hallo
het onderwerp moet pakkend zijn, maar mannen zijn ook bezorgd

het is gewoon: goed om te weten

Klik om de video te downloaden, wacht even en klik dan op Downloaden. U kunt de video bekijken met Windows Media Player.

Ik heb ook het waarom en hoe: statische elektriciteit
Ik zal de uitlegbladen erna plaatsen
bout
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 20/02/06, 14:56

Hier is de tekst, getiteld:
SESA-ESSA preventiedienst
industriële veiligheidswaarschuwing
Beeld
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870

Re: Benzinepomp+vrouw=gevaar




par gegyx » 20/02/06, 15:23

Bolt schreef:het onderwerp moet pakkend zijn, maar mannen zijn ook bezorgd, het is gewoon: goed om te weten
Het is zeker! Zie gewoon je tractor (avatar), met zijn vlammenwerper, in actie..

Misschien hadden niet alle pompen de heraanzuiging van benzinedampen tijdens het vullen; Dat zou al veel moeten opleveren...
De meeste statische elektriciteit komt van het wrijven van de billen die op de stoel draaien.
Twijfel over het advies van Shell: raak het lichaam aan om te lossen, is dit echt de preventieve oplossing in deze gevallen, grenzen?
De geladen persoon, met isolerende schoenen, zijn auto opgeladen latend op hetzelfde potentieel, zal niet ontladen door zijn carrosserie aan te raken. Het zal de grond of het frame van het station raken.
Als de persoon en de auto zijn opgeladen, betekent dit dat de aardingsvlecht die het bitumen verbindt, ontbreekt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 20/02/06, 17:09

Nou al wat ik niet begreep, maar in Frankrijk kun je het pistool niet loslaten, dus je kunt niet terug in de auto.

De aankondiging komt niet van Shell, en hoewel het risico reëel is, lijkt het overdreven, zie het Hoaxbuster-artikel: http://www.hoaxbuster.com/hoaxliste/hoa ... icle=28117
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 20/02/06, 21:30

Blijkbaar kunnen we in Frankrijk de kraan in open stand niet meer blokkeren
maar in belgië, wees toch voorzichtig
hoe dan ook, de video is geweldig

wat betreft statische elektriciteit, reparaties uitvoeren aan een dak met plastic zeilen, op een matige winderige dag, toen ik een stuk gereedschap of een spijker oppakte, nam ik een geweldig steekspel
en in de overtuiging dat ik mezelf potentieel had ontslagen, liet ik mezelf verder zakken om iets anders te nemen: rebelotte

christophe
Als u de informatie over benzinepompen te overdreven vindt, kunt u deze verwijderen
Blijkbaar is er al genoeg gezegd op internet.

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 20/02/06, 22:06

Bolt is duidelijk dat statische elektriciteit soms erg krachtig is, vooral bij auto's (Bx-stijl) waarvan delen van de carrosserie van kunststof zijn gemaakt. En ook de mobiele telefoon vormt een reëel gevaar.

Ik heb net hoaxbuster gecontroleerd omdat het verzoek om absoluut te circuleren me achterdochtig maakte.

Vat het niet slecht op, zoals gewoonlijk heb ik mijn poep gemaakt. En dan is het geen echte hoax, want er is een kern van waarheid.
0 x
Christine
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1144
Inschrijving: 09/08/04, 22:53
Plaats: In België, eenmaal
x 1




par Christine » 21/02/06, 10:41

Geen excuses aanbieden, nee. Je hebt geweldig werk geleverd door dingen recht te zetten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/02/06, 11:40

Ter informatie: dit gerucht is volkomen onjuist. Het gerucht werd ontkend in Autoplus nummer 910.
Je hebt 12 keer meer kans om een ​​vliegtuig op je hoofd te raken tijdens een dutje dan om benzine te ontsteken met statische vonken. Bovendien bestaat de zogenaamde SESA ESSA niet. Nog een web-hoax. Vreemd genoeg brandt de auto op de video niet en op de afbeelding van het artikel is het allemaal wazig.
Aan de andere kant handhaven ze in Autoplus ook hun test uitgevoerd op een BMW met Pantone-reactor in waterdoping en zeggen dat deze 20 tot 30% minder verbruikt, CO- en CO2-emissies dicht bij een gekatalyseerde pot maar 25 keer hoger branden dan normaal.
0 x
Thibounet
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 30/03/05, 09:27
Plaats: Waterloo .be (België)




par Thibounet » 24/02/06, 19:36

moraal: rijden op olie

Zelf heb ik al mooie kastanjes gehad door een grote hoeveelheid kleine korreltjes je ne sais quoi (iets wat in de bouw gebruikt wordt) op te zuigen, met wrijving op de plastic pijp... :/
0 x
http://www.pagethib.be.tf Het aanpassen van een gasbrander of olie naar PMC
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 25/02/06, 08:08

[quote="PITMIX"]Ter info: dit gerucht is totaal onjuist. Het gerucht werd ontkend in Autoplus nummer 910.

hoi ptimix
het gerucht kan vals zijn.
Maar ik garandeer je dat ik in juli 1982 (rond de 10e of 11e) in brand vloog met een gepolijste uitgeruste 650Z terwijl ik na 200 terminals aan het tanken was. Ik zat op de motor en toen ik het pistool in de bijna lege tank en erg warm weer stak, sloeg het als een kaarsvonk en de motor vloog onmiddellijk in brand.
Sindsdien ben ik net als vliegtuigen, ik ontlaad statische elektriciteit VOORDAT ik tank.
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 269-gasten