Zoek een e-mailtoepassing op Android om de site te 'lezen'

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Zoek een e-mailtoepassing op Android om de site te 'lezen'




par Adrien (voormalig nico239) » 06/11/17, 22:30

Dat is wat de titel van dit draadje dekt.

Ik zou graag willen weten welke Android e-mailapps je gebruikt...

Apps die natuurlijk de links kunnen weergeven in de notificatie-e-mails die door de forum om een ​​nieuw antwoord in een onderwerp te rapporteren.

Ik vraag dit omdat veel Android-e-mailapps NIET weten hoe ze deze links in klikbare vorm moeten weergeven.

Ik heb getest (het testen van e-mailapps op Windows is een tweede passie) een groot pakket e-mailapps op Android, maar ik ben er misschien wat vergeten.

Die van Gmail is bijvoorbeeld oké, maar helaas legt het de "conversatie" -modus op, waardoor het lezen van meldingen echt opgeblazen wordt.

De enige die me op dit moment voldoening geeft, is de meest goedkope, namelijk de native e-mailapp van Samsung.

Als ik ooit iets moderners zou vinden, zou ik er niet tegen zijn.

Ik heb nog een "vereiste" (naast de uitgeschakelde gespreksmodus): de teller van ongelezen mails op het icoon.

En op dit moment (afgezien van de Samsung) onmogelijk om een ​​app te vinden die deze 2 functies combineert
- teller van ongelezen e-mails op het pictogram
- weergave van de meldingslinks van de forum in aanklikbare vorm

dank u
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten