Afbeelding in handtekening

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Afbeelding in handtekening

par Bibiphoque » 28/04/04, 12:06

:P
Hallo,
Aangezien ik de afbeelding niet in mijn handtekening zie, stel ik de vraag of deze in de andere voorkomt .....
Aangezien ik weet dat mijn werkproxy is geconfigureerd door een gorret...

Ik weet niet of het klopt of niet...

Vertel me alsjeblieft wat
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

par Misterloxo » 28/04/04, 21:12

Je collega had er waarschijnlijk niets mee te maken,

het is een klein configuratieprobleem tussen de forum en de server en die momenteel nog steeds niet is opgelost :(

sorry voor het ongemak :rolleyes:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 29/04/04, 07:54

:D
Hallo,
Maar voordat ik die van Econology zag, maar nu niet meer, heb ik een klein kader met in de linkerbovenhoek een rood kruis :(
Maar zie je het of niet? B)
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Moira
x 17

par Moira » 29/04/04, 10:46

Hallo Bibiphoque!

Oh nee! uw afbeelding is goed gerapporteerd, maar het is niet open. Ik weet het, het is erg frustrerend: ook ik had mijn foto geplaatst om mijn bijnaam "The Body" te rechtvaardigen, maar niemand heeft het ooit gezien. :D

Maak je geen zorgen, als je hier welkom bent forum, het is niet voor deze "gadgets" en je persoonlijkheid wordt zeker meer uitgedrukt door je spraak dan door een elders gepompt beeld.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1

par Misterloxo » 29/04/04, 20:33

Goed gedaan Moira, ik kon geen beter antwoord geven. :D
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 210-gasten